این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

گرین تلکام الکترونیک

12
صفحه 1 از 2    

گرین تلکام - نمایندگی رسمی فروش محصولات دیجیوم

در استان تهران تهران مرکز, | الکترونیک

معرفی شرکت گرین تلکام

شرکت گرین تلکام در سال 1390 به همراه جمعی از متخصصین خود در رشته های مخابرات و شبکه های کامپیوتری با هدف ارائه خدمات فنی در زمینه شبکه های کامپیوتری ، مرکز تلفن های تحت شبکه و سامانه های حفاظتی و نظارتی پا به عرصه حضور نهاد. این شرکت با به همراه داشتن تیم فروش مجرب از بدو تاسیس اقدام به فروش کلیه برندهای معتبر در زمینه تجهیزات شبکه و ویپ نموده است و تاکنون افتخار همکاری با نهاد های دولتی و شرکت های خصوصی بنام را در کارنامه خود داشته است . هدف از راه اندازی فروشگاه جامع ویپ ارائه اطلاعات دقیق در مورد تجهیزات ویپ با برند های مطرح دنیا است که به امید خداوند متعال بتوانیم با ارائه بهترین خدمات و تجهیزات اصیل با گارانتی اصلی گرین تلکام به این مهم دست یابیم و بار دیگر با کسب رضایت مشتریان خود گامی فراتر به سمت اهداف شرکت برداریم.
Digium | دیجیوم
Digium : خالق و نیروی خلاق پشت استریکس ، پراستفاده ترین منبع نرم افزار تلفنی .

از شروع پایه گذاری در سال 1999 توسط مارک اسپنسر، دیجیوم گزینه ی جایگزین منبع باز ارائه دهندگان ارتباطات اختصاصی با هزینه ای کمتراز 80% شد. دیجیوم نرم افزار رایگان به جامعه ی منبع باز ارائه می کند و راه کارهای ارتباطات یکپارچه ی دیجیوم و switchvox را برای قدرتمند سازی تمامی محصولات در تجارت های متوسط و بزرگ ارائه می کند.
محصولات دیجیوم
Digium Accessories
Gateway Digium
IP Phone Digium
Voice compression
کارت آنالوگ دیجیوم
کارت دیجیتال دیجیوم
کارت هیبرید دیجیوم


ویپ ، گرین تلکام ، تجهیزات شبکه ، دیجیوم ، greentelecom ، digium ، voip ، کارت آنالوگ ، گیتوی ، gateway ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا