این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

رستوران چینی سازمان ها / شرکت ها

رستوران چینی - کانال تلگرام فرا تبلیغ

در استان تهران تهران, | کانال تلگرامی سازمان ها / شرکت ها

فرا تبلیغ (تبلیغ کالا و خدمات) به فراتر از تبلیغات شما در جهت مشتری مداری می اندیشد
در تلگرام ما را دنبال کنید - فرا تبلیع
کانال فرا تبلیغ در تلگرام faratabligh_kalavakhadamat@
ارتباط با ادمین فرا تلبیغ در تلگرام darioush_13432000@
ایمیل darioush_13432000@yahoo.com
📱تلفن همراه 09373049988

🔴 فرا تبلیغ، راه بسیار خوبی است برای معرفی فروشگاه، محصولات، خدمات، حراجی ها و تخفیفات، فروش ملک و خودرو و نیز تبلیغ کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و ...
🔴 فرا تبلیغ بعنوان بزرگترین کانال تلگرام با فعالیت منسجم در بین صاحبان رستوران ها ، مراکز ورزشی ، آموزشی ، تفریحی ، رفاهی ، فرهنگی ، هنری ، بهداشتی ، آرایشی ، داروهای گیاهی ، لوازم خانگی ، ظروف شیشه ، ظروف چینی ، پلاستیک ، پوشاک و البسه ، کیف و کفش ، فرش و موکت ، ملک و املاک ، خودرو ، لوازم برقی و لوازم الکترونیکی ، صوتی و تصویری ، سکه ، طلا و ارز و محصولات صنعتی ، محصولات کشاورزی و لوازم ساختمانی و تأسیسات و همچنین آگهی های استخدام و جویای کار و نیز سایر بنگاههای اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد و در تبلیغ کالا و خدمات نتیجه بهتری می تواند نسبت به نشریات، SMS های تبلیغاتی و سایر رسانه ها داشته باشد.
🔴 جهت داشتن تبلیغ موفق و مؤثر در فرا تبلیغ، لطفاً بنر تبلیغ کالا یا خدمات خود را به یک گرافیست بسپارید تا مورد توجه بازدیدکنندگان کانال فرا تبلیغ قرار بگیرد و هر چه بنر شما گویاتر و جذاب تر باشد تأثیرش نیز بر روی مخاطبین بیشتر خواهد بود و از تبلیغ شما بهترین نتیجه را خواهند گرفت. تبلیغ شما می تواند متن، عکس، گیف، ویدئو و ... باشد.
🔴 توجه داشته باشید که مهمترین دلیل ماندگاری یک تبلغ یا برند در ذهن مشتریان، تداوم تبلیغات است که برند شما را در ذهن مشتریان حک می کند و با یکی دو روز نسبت به نتیجه تبلیغ تان قضاوت عجولانه ای نداشته باشید.
🔴 حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است به علت ترافیک در کانال فرا تبلیغ درج سفارش آگهی شما برای چند روزی در نوبت باقی بماند.
🔴 لطفاً جهت اطلاع از نوبتهای خالی تبلیغات در فرا تبلیغ قبل از سفارش با مدیریت کانال هماهنگی لازم را بعمل آورید.
🔴 سقف پست های در نظر گرفته جهت درج تبلیغات کالا و خدمات در کانال فرا تبلیغ 50 پست تبلیغاتی می باشد و برای 2 هفته در نظر گرفته شده است.
🔴 از کل تبلیغات شفارشی و اخذ شده، 40 عدد بعنوان پست های تبلیغات عادی محسوب می شوند که 20 عدد از این تبلیغات در پست های ابتدایی و 20 تبلیغات دیگر نیز در پست های آخر تبلیغات عادی به جهت اینکه بازدیدکنندگان بیشتری دارند قرار می گیرند.
🔴 10 تبلیغ باقیمانده از کل تبلیغات نیز بعنوان پست تبلیغات شناور می باشند و در بعد از پست های تبلیغات عادی قرار می گیرند و چنانچه تبلیغات شناور به حد نصاب نرسد تبلیغات عادی جایگزین آنها خواهند شد.
🔴 سفارش دهنده تبلیغات می بایست قبل از سفارش و واریز مبلغ، پست تبلیغاتی خود را جهت تأیید به مدیریت کانال فرا تبلیغ ارسال نماید.
🔴 از درج تبلیغات غیراخلاقی، غیر فرهنگی و عرف شئونات اجتماعی و همچنین موضوعات بی اساس و پرحاشیه معذوریم. همچنین تبلیغات مرتبط با موضوعات پزشکی و سلامت نیز نیاز به ارائه مجوز دارد.
🔴 درج تبلیغات یا رزرو نوبت شما، بعد از واریز و ارسال فیش انجام می شود. لطفاً درخواست تخفیف و یا تقسیط نفرمایید.
🔴 تعرفه های تبلیغات در کانال فرا تبلیغ به تومان می باشد
✅ تعرفه تبلیغات پست های عادی
🔸 پستهای از 1 تا 20 بعنوان پست های ابتدایی تبلیغات عادی:
قیمت درج هر یک از پست های ابتدایی تبلیغات عادی - در هر روز 40.000 تومان
(در صورت سفارش دو هفته کامل، یک روز تبلیغ رایگان هدیه بگیرید)
🔸 پستهای از 21 تا 40 بعنوان پست های آخر تبلیغات عادی:
قیمت درج هر یک از پست های آخر تبلیغات عادی - در هر روز 50.000 تومان
(در صورت سفارش دو هفته کامل، یک روز تبلیغ رایگان هدیه بگیرید)
✅ تعرفه تبلیغات پست شناور – پستهای از 41 تا 50 تبلیغات
قیمت درج پست های تبلیغات شناور - در هر روز 50.000 تومان
🔸 چنانچه نیاز داشته باشید تبلیغ شما بصورت مجزا از 30 پست عادی قرار بگیرد و بازدید بیشتری داشته باشد، تعرفه پست شناور پیشنهاد داده می شود که سفارش دهید. چون این طرح مناسب تبلیغاتی است که زمان محدودی دارند مانند: اعلام افتتاحیه ها، آفرهای ویژه و ...
🔸 در این طرح، پست تبلیغاتی شما در یک نوبت شبانه روز درج می شود و در بعد از پست های تبلیغاتی عادی قرار می گیرد و بعد از 24 ساعت حذف خواهند شد. طرح پست های شناور موقتی نبوده و قابل تمدید می باشند و بستگی به نیاز شما دارد.

فرا تبلیغ (تبلیغ کالا و خدمات) به فراتر از تبلیغات شما در جهت مشتری مداری می اندیشد
در تلگرام ما را دنبال کنید - فرا تبلیع
کانال فرا تبلیغ در تلگرام faratabligh_kalavakhadamat@
ارتباط با ادمین فرا تبلیغ در تلگرام darioush_13432000@
ایمیل darioush_13432000@yahoo.com
📱تلفن همراه 09373049988


فرا ، تبلیغ ، کالا ، خدمات


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا