این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فرش عالی نساجی

فرش عالی - آیا فرش سجاده ای کریلیک حساسیت ایجاد میکند؟

در استان اصفهان اصفهان, | نساجی

آیا فرش سجاده ای کریلیک حساسیت ایجاد میکند؟

مضر بودن ، سرطان زا، ایجاد حساسیت های آلرژیک الیاف سجاده فرش اکریلیک موضوعی بوده که همچنان پزشکان و متخصصان صنعت نخ و نساجی سرآن بحث و گفت و گو می نشینند. عده ای اعتقاد دارند مطرح کردن احتمال سرطان زا بودن اکریلیک در دنیایی که بسیاری از ضروری ترین ظروف و وسایل مورد مصرف ما از مواد مشتقات نفتی است و همه ما بر روی فرش های اکریلیک زندگی کرده ایم و تا به حال هم مضراتی از این ناحیه مشخص نشده، کاری بی اساس است. اما در مقابل عده ای اعتقاد دارند باید به شدت با فرش های اکریلیک مبارزه کرد چرا که برای بدن مضر است.
علائم ایجاد حسایت به فرش
سردردهای مزمن
خارش پوستی
سوزش چشم و گلو و...
ولی چیزیی که امروزه شاهد آن هستیم پیشرفت تکنولوژی در صنعت نساجی به ویژه تولید نخ های نانو،نخ های اکریلیک ست شده، گرما دیده و ضد حساسیت می باشد. اکریلیک به خوبی رنگ پذیر است، قابلیت شست و شو دارد و به طور کلی خاصیت ضد حساسیت دارد. کاربرد نهایی ان در جوراب، دستکش، روسری، ژاکت، پارچه تزئینی منزل و سایبان (چادر) می باشد
در بافت فرش سجاده ای می توان به موارد زیر اشاره کرد: HitSet از مهمترین فوائد نخ اکریلیک
1-عدم ایجاد حساسیت برای نوزادان و افراد مسن
2- احساس نرمی و لطافت بیشتر زیر دست
کاهش پرز نخ و تثبیت رنگ 3-
4- پفکی شدن نخ و بالک بیشتر و در نتیجه کاهش میزان نخ مصرفی و پوشش بهتر فرش
یک پیشنهاد ویژه برای خرید کالایی ویژه
شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان با بیش از20سال سابقه در صنعت نساجی به ویژه فرش سجاده ای با به کارگیری مرغوب ترین و با کیفیت ترین نخ(نخ بایرآلمان،100%اکریلیک هیت ست شده) و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و بروزترین دستگاه ها (CRTوACR)دربافت سجاده فرش و فرش ماشینی . های خود توانسته علاوه برتولید کالای ایرانی و با کیفیت عالی، با خدمات منحصر به فرد خودهمچون: مشاوره آنلاین و رایگان، سفارش و طراحی طرح دلخواه ، طرح تعویض،تغییر در ابعاد بافت با توجه به فضا، مونتاژفرش سجاده ای در محیط مذهبی و عبادی شما،رضایت بیش از98درصد مشتریان خود را جلب کند .
در اینجا یکی از خدمات محراب نقش که بیشترین استقبال ازآن شده را به شما توضیح خواهیم داد
طرح تعویض:

شرکت فرش سجاده‎ای محراب نقش به منظور افزایش خدمت خود و حمایت و انجام وظیفه در زیباسازی و ایجاد محیطی دلنشین و معنوی در مساجد، حسینیه ها، اماکن متبرکه و نمازخانه‎ها در نظر دارد فرش های قدیمی این اماکن، با هر اندازه، جنس و قدمت را بعد از برآورد ارزش مالی فرش با سجاده فرش های زیبا در طرح و جنس دلخواه متولیان و بانیان خیر این اماکن تعویض نماید. لازم به ذکر است ارزش مالی برآورد شده، از هزینه کلی سجاده فرش کسر خواهد شد.
با خدمات شرکت محراب نقش بیشتر آشنا شوید
شرکت محراب نقش کاشان با تولید فرش سجاده ای برای مساجد، حسینیه ها، اماکن متبرکه ،امامزاده ها ، نمازخانه های مدارس و ارگان های دولتیبا جدیدترین طرح ها و چشم نواز ترین رنگ ها در تولید کفپوش های فرش سجاده ای خدمت گزار شما عزیزان است.محراب نقش علاوه برتولید سجاد فرش ، محصولات دیگری چون فرش تشریفات که برای سالن ها، راهروها، هتل ها، همایش ها و اماکن عمومی قابلیت استفاده را دارد؛ پشتی هایی هم طرح با سجاده فرش برای مساجد، هم نقش با فرش های ماشینی برای منازل برای مکان های مذهبی - تفریحی سنتی چون قهوه خانه ها و رستوران ها است و تابلو فرش هایی زیبا با طرح هایی متنوع، کالاهای مسجدی همچون ساعت منبر، محراب، تریبون، پارتیشن و... در سبد محصولات خود گنجانده است
مشاهده محصولات محراب نقش
متولیان،بانیان خیرو خریداران گرامی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس گرفته تا مشاورین محراب نقش، راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.
مدیر فروش:09133617256
شماره تلفن کارخانه:03154751366
شماره فاکس:03154751365


سجاده فرش ، فرش سجاده ای ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا