این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خانم دکتر روانشناس-درمان افسردگی 900,000 تومان

خانم دکتر روانشناس-درمان افسردگی

%0
  • تهران تهران غرب
بهترین دکتر روانشناس و روان درمانگر فردی 900,000 تومان

بهترین دکتر روانشناس و روان درمانگر فردی

%0
  • تهران تهران شمال
بهترین رواندرمانگر و دکتر روانشناس در شمال غرب تهران 900,000 تومان
کلینیک روانشناسی و مشاوره رویان تماس بگیرید

کلینیک روانشناسی و مشاوره رویان

%0
  • تهران تهران غرب
کلینیک روانشناسی و مشاوره پندارآگاه 0 تومان

کلینیک روانشناسی و مشاوره پندارآگاه

%0
  • خوزستان اهواز

رامان خدمات پزشكی

رامان - روانشناس کودک

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات پزشکی

کودک نوپا (هجده ماهگی تا سه سالگی)
هنگامی که کودک راه رفتن را آغاز میکند، اشیا برایش جالب تر به نظر می رسند و بدون وقفه و خستگی به همه جا سرک خواهند کشید.

از نظر او اشیا وسیله ای برای بازی و تفریح هستند و از خرد یا تکه تکه کردن آن ها هم هیچ ابایی نخواهند داشت.
در این دوره کودک نمیتواند بخوبی صحبت کند، او فقط چند کلمه یاد گرفته است- که البته همیشه یکی از این کلمات نه می باشد- و هنوز مهارت های جسمی، ذهنی و اجتماعی کافی را ندارد (اولین مهارت ها را در نخستین روزهای مدرسه یاد خواهند). بنابراین کودک نوپا در مرحله بینابینی قرار دارد یعنی نه مانند دوره نوزادی ناتوان می باشد و نه مهارت های یک کودک دبستانی را آموخته است. گاهی هجده ماهگی تا سه سالگی دوره خوبی برای شما و کودکتان می باشد و گاهی هم بر عکس زیرا برای اولین بار در این دوره است که شما با نحسی او مواجه می شوید.
تا پیش از هجده ماهگی دنیا برای کودک، مکانی شگفت انگیز است، که در آن باید به کشف مسایل پرداخت اما برای کودکِ نوپا چنین نیست؛ او بلافاصله متوجه میشود که در این دنیای شگفت انگیز هرکاری به دلخواه او پیش نمیرود و نمیتواند به تمامی خواسته هایش برسد.

تلفن : 02144277603 – 02144975388

کودک نوپا توانایی مقاوت در برابر وسوسه آزمایش کردن را ندارد بخصوص که اکنون جسمانی کافی برای این کارها را نیز دارد. او از توانایی ها و امیالش آگاهی یافته و مطابق میل خود و به طور مستقل به انجام کارها می پردازد در حالی که هنوز برای داشتن اراده مستقل آمادگی ندارد و بخشی از مغزش که وظیفه کنترل را بر عهده دارد، هنوز بخوبی تکامل نیافته است. بنابراین اگرچه کودک نو پایتان بسختی تلاش می کند تا مستقل باشد ولی بشدت به شما وابسته است. حتی وقتی که فرزنتان چند جمله ای حرف میزند و به نظر می رسد که حرف های شما را میفهمد، مغز او متفاوت با مغز شما کار میکند. به خاطر بسپارید؛ کودکان حداقل تا دو نیم سالگی نمی توانند بسیاری از کارها را انجام داده و بسیاری از مسائل را درک کنند.
تلفن : 02144277603 – 02144975388

دوره نوپایی یا همان دوره ای که هیچ وسیله ای از دست کودکتان د رامان نیست شامل دو مرحله می باشد. مرحله اول که در ابتدای آن- به طور معمول پیش از دو سالگی- بچه کنترلی بر خواسته های ناگهانی خود ندارد و اغلب از توانایی خود در انجام دادن خواسته هایش، سرخورده می شود اما در انتهای این دوره و آغاز مرحله دوم- حدود سه سالگی یا کمی بعد از آن- کودکتان به اندازه کافی رشد کرده است که از وی انتظار داشته باشید تا حدی – نه خیلی زیاد- بر رفتارش کنترل داشته باشد.
دوره نوپایی، دوره ای چالش بر انگیز است اما اگر انتظارهای بجا و مناسب از فرزند نوپای خود داشته باشید، دوره بدی نخواهد بود. کودکان نوپا اغلب غیر منطقی و غیر قابل پیش بینی بوده و مادر و پدر را عصبی و خسته میکنند اما از طرف دیگر با مزه، دوست داشتنی، پر محبت و سرشار از شور زندگی هستند. پس سعی کنید؛ تا حد امکان از دوره نوپایی فرزندتان لذت ببرید.
برگرفته از کتاب مادر کافی
نوشته جی.اُ.فراست
ترجمه دکتر مهبد ابراهیمی
زیر نظر دکتر محمد سهامی


تلفن : 02144277603 – 02144975388
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://drkhosrotash.com مراجعه نمایید.
ایمیل : pakhosrotash@yahoo.com



اختلالات یادگیری ، بیش فعالی ، مشاوره تحصیلی ، روانشناس کودک ، روانشناس نوجوان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا