این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

شرکت پیام گستر ورزش تماس بگیرید

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز

لوازم ورزشی در همین محل

تکواندو لوازم ورزشی

تکواندو - کفپوش تاتامی

در تهران مرکز, اسکندری | خرید و فروش لوازم ورزشی

کفپوش تاتامی محصولی مهم و پرکاربرد، با کیفیت بالا در پالیزگام ​تولید می شود. پالیزگام با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و استانداردهای لازم محصولات فومی صنعتی، ورزشی، تبلیغاتی و ... را در بالاترین کیفیت عرضه می نماید. کفپوش فوم نرم و منعطف پالیزگام جهت حفظ امنیت بوده و مناسب برای اتاق کودک، مهد کودک، ورزشگاه و سالن ورزشی می باشد. فوم نرم و رنگارنگ با قابلیت ضد آب و حرارت انتخابی درست برای شماست تا در کمال آرامش و اطمینان از آن به عنوان ضربه گیر استفاده نمایید.
موارد استفاده کفپوش تاتامی:
در سالن های ورزشی و به خصوص ورزش های رزمی همچون ووشو، کاراته، تکواندو و ... استفاده از این کفپوش فومی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در صورت افتادن ورزشکار بر روی آن، بنا بر خاصیت انعطاف پذیری و ارتجاعی، این کفپوش ورزشی به صورت ضربه گیر عمل نموده و از آسیب به شخص جلوگیری می نماید. همچنین از این کفپوش جهت استفاده در سالن های ایروبیک ​به عنوان ضربه گیر و کفپوش استفاده می شود.

در مهد های کودک و اتاق کودک نیز علاوه بر زیباسازی محیط، به دلیل خاصیت ارتجاعی جنبه امنیتی جهت جلوگیری از ضربه دیدن کودکان را دارد. زیرا در این مکان ها کودکان نوپایی وجود دارند که احتمال افتادن بر روی زمین برایشان وجود دارد و همچنین به این دلیل که کودکان در این محیط به بازی مشغول می شوند وجود یک کفپوش محافظ ضروری است.


کفپوش، تاتامی، کفپوش تاتامی، قیمت کفپوش تاتامی، خرید کفپوش تاتامی، فروش کفپوش تاتامی

تهران / تهران مرکز / اسکندری     لوازم ورزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا