این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

طراحی سایت در مشهد تماس بگیرید

طراحی سایت در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز تماس بگیرید

آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز

%15
  • آذربایجان شرقی تبریز
طراحی سایت چند زبانه در پایین ترین قیمت 0 تومان

طراحی سایت چند زبانه در پایین ترین قیمت

%0
  • تهران تهران شمال
 سئو سایت در اصفهان تماس بگیرید

سئو سایت در اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان

طراحی وب سایت در مجموعه طراحی سایت

طراحی وب سایت - طراحی سایت - طراحی پرتالهای اینترنت و اینترانت

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های طراحی سایت

شیرپوینت به عنوان بستری کاربردی برای ایجاد انواع سایتها و پورتالهای سازمانی همواره به عنوان یکی از ابزارهای بسیار قوی و تعاملی در این زمینه مطرح بوده است. گروه طراحی وب سایت شرکت پروجان با تحلیل ساختار های اطلاعاتی موجود در وب سایت شما و استفاده از دانش و تجربه بالای کارشناسان خود توانایی ارائه انواع سایتها و پورتالهای اینترنتی را متناسب با نوع کسب و کار شما دارا میباشد. این وب سایتها به شکل کاملا تعاملی و با رابط کاربری بسیار زیبا و در عین حال کاربردی طراحی شده و در کنار امنیت بالای اطلاعات، تجربه محیطی کاملا منطبق بر ساختار و فرهنگ سازمانی شما را به کاربران خود میدهد.

از جمله ویژگیهای بسیار بارز پرتالهای سازمانی و سایتهای طراحی شده توسط کارشناسان ما، استفاده از قابلیتهای خود شیرپوینت بدون استفاده از کدهای غیر استاندارد و وب پارتهای بعضاً دردسر ساز میباشد که این امر علاوه بر ایجاد ساختاری پایدار ، زمینه ساز توسعه های آتی این سایتها و پورتال ها میباشد. از سوی دیگر شرکت پروجان همواره سعی بر آن دارد که با استفاده از آخرین امکانات ارائه شده بر روی بستر شیرپوینت ، نیاز مشتریان را به شکلی کاملا حرفه ای و مطابق دانش روز موجود در این زمینه برطرف سازد.

در کنار موارد ذکر شده ، استراتژی شرکت پروجان همواره بر آموزش کاربران جهت استفاده از قابلیتهای شیرپوینت و رفع نیازها توسط خود کاربران استوار میباشد. لذا برگزاری دوره های آموزشی برای کاربران و مدیران سامانه یکی از اصلی ترین رویکردهای ما میباشد که این دوره های آموزشی از ابتدای شروع به کار پروژه و به همراه آن برای سازمانها برگزار میشود.

طراحی سایت شیرپوینتی

مشخصه اصلی این سایتها ، توانایی تعریف آسان انواع فرایندهای کاری بر روی اطلاعات وارد شده از سوی کاربران بدون نیاز به هر گونه کد نویسی میباشد. با توجه به این قابلیت شما میتوانید انواع فرمهای درخواست ، ارسال پیامهای کاربران ، پیشنهادات و همچنین ارسال سایر اطلاعات را طراحی نمایید. به دلیل قرار داشتن این سایتها در بستری یکپارچه با سایر سامانه های شیرپوینتی ، تمامی اطلاعات وارد شده در سطح سایت میتواند به این سامانه ها ارسال گشته و کارایی آنها را دو چندان نماید.

وجود رابط کاربری بسیار ساده شیرپوینت ، یکی دیگر از مزایای این سایتها و پورتالهای سازمانی میباشد. دانش کار با این رابط کاربری تنها با چند جلسه آموزشی به مدیران سیستم منتقل شده و میتوانند به سادگی محتوای مورد نظر خود را بر روی سایت یا پورتال قرار دهند.

مراحل طراحی و پیاده سازی پورتال و وب سایتهای اینترنتی:

تحلیل ساختار اطلاعاتی وب سایت
طراحی لیستها و مخازن اطلاعاتی
طراحی فرمها و فرایندهای آنلاین
ایجاد رابط کاربری
آموزش کاربری برای مدیران سایت و پورتال
تست نهایی و تکمیل سامانه




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا