این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
آکواریوم تماس بگیرید

آکواریوم

%0
  • البرز کرج
1
آکواریوم شیشه کریستال APA 0 تومان

آکواریوم شیشه کریستال APA

%0
  • البرز کرج

آگهی های مرتبط

بازسازی،زیباسازی وخدمات ساختمانی-آی بک قومس دامغان تماس بگیرید
دیزاین،اجرای دکوراسیون داخلی،طراحی داخلی،design تماس بگیرید
بازسازی و مقاوم سازی تماس بگیرید

بازسازی و مقاوم سازی

%0
  • تهران تهران مرکز
عاملیت فروش و اجرای آذران پلاستیک تماس بگیرید

عاملیت فروش و اجرای آذران پلاستیک

%0
  • تهران تهران مرکز

دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی رستوران – کافی شاپ

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | آگهی های دکوراسیون داخلی

رستوران و کافی شاپ از محبوب ترین مکان های گرد هم آیی افراد در گروه های سنی مختلف برای تفریح و یا حتی تجدید دیدار هستند.

از کیفیت غذا ها و بهداشت هر رستوران، کافی شاپی که بگذریم آنچه که در جه اول باعث جذب مشتری می شود دکوراسیون و چیدمان آن است . بار ها مشاهده شده که بعضی ار رستوران، کافی شاپ ها هزینه های گزافی را صرف تبلیغات می کنند تا مشتری را به سمت خود بکشانند، اما همین مشتری با ورود به فضای آن رستوران یا کافی شاپ و دیدن عدم هماهنگی فضای موجود و گاهی اغراق زیاد در استفاده از المان های طراحی داخلی تجربه ناخوشایندی را بدست آورده و نه تنها ممکن است در همان ابتدای امر اقدام به ترک محل نماید بلکه دوستان و آشنایان خود را هم از رفتن به آن مکان منصرف می کند .

در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یک رستوران، کافی شاپ زیبا ، جذاب و خاص در درجه اول باید به گروه افراد مخاطب آن رستوران دقت کرد و سپس با توجه به اصول روانشناسی و علم دکوراسیون داخلی فضایی را خلق کرد که در عین زیبایی و جذابیت برای مشتریان راحت و آرامش بخش نیز باشد . فضایی که در عین به روز بودن و بهره بردن از بهترین دانش روز در همان نگاه اول مشتری را به سمت خود جذب کرده و او را تبدیل به یک مبلغ دائمیان محل بکند .

در گروه معماری تکین طرح، ما با در اخیار داشتن متخصصین مجرب شما را در خلق رستوران، کافی شاپ مورد علاقه خود که مورد پسند مشتریان شما نیز باشد یاری می کنیم تا به راحتی به کسب وکار مورد علاقه خور برسید.

»طراحی هزینه نیست،بازگشت سرمایه است «
خاص بودن را با ما تجربه کنید

· شماره تماس: 09145815600 - 04135570543


آدرس: تبریز


طراحی دکوراسیون خانه ، طراحی دکوراسیون اداری ، طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی دکوراسیون مغازه ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، طراحی دکوراسیون اتاق خواب ، طراحی دکوراسیون داخلی خانه ، طراحی دکوراسیون پذیرایی ، طر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا