این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تالار پذیرایی خدمات مجالس

تالار پذیرایی - میز و صندلی تالار

در استان البرز کرج, | آگهی های خدمات مجالس

تجهیزات تالار بهروز سمیعی
این مجموعه تولید کننده میز و صندلی تالاری هتل و رستوران شامل جدیدترین مدلهای میز و صندلی تالاری ، صندلی شیواری ، میز و صندلی تالاری فلزی می باشد.
این مجموعه با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص اقدام به تولید میز و صندلی تالار پذیرایی و میز شام و ورودی تالار ، جایگاه عروس و داماد، تولید شمعدان و ظروف میوه و شیرینی و همچنین صندلی مبله فلزی و غیره در طرح ها و مدلهای مختلف با در نظر گرفتن از طرح های جدید و بروز و بکارگیری متریال عالی می نماید و مشتریان محترم جهت خرید هر یک از محصولات این مجموعه می توانند با ما تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان ما در رابطه با تمامی محصولات استفاده نمایند تا کالای مورد نظر را با بهترین قیمت خریداری نمایند.
تجهیزات تالاری بهروز سمیعی با 25 سال سابقه افتخار دارد تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت، بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش به شما مشتریان ارجمند ارائه نماید.

نشانی اینترنتی:
http://www.tgtalar.ir/
پست الکترونیک:
info@tgtalar.ir
تلفن همراه:
09123213487


صندلی تالار ، میز تالار ، میزو و صندلی تالار ، صندلی رستوران ، میز رستوران ، صندلی شیواری ، مبلمان شیواری ، صندلی چیواری ، مبلمان چیواری ، تجهیزات تالار ، صندلی فلزی ، میز فلزی ، مبلمان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا