این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

عسل طبیعی در مجموعه تولید مواد غذایی

عسل طبیعی - تولید مواد غذایی - چرا باید عسل مصرف کنیم(عسل روناس)

در استان تهران تهران مرکز, | تولید مواد غذایی


چرا باید عسل مصرف کنیم(عسل روناس)

اثرات ضد باکتری و ضد قارچی :
این اثرات به خوبی اثبات شده است . عسل رقیق نشده از رشد باکتریهایی مثل استافیلکوک اورئوس و میکروب های مهاجم به دستگاه گوارش و قارچ هایی نظیر کاندیدا آلبیکانس جلوگیری می کند . در غلظت 30-50٪ عسل از آنتی بیوتیک های رایج در درمان عفونت های ادراری مؤثرتر است .
اثرات ضد اسهال
در غلظت 40٪ عسل دارای اثرات ضدمیکروبی روی باکتریهای روده که باعث اسهال می شوند است . از این موارد می توان سالمونلا ، شیگلا Ecoli و ویبریوکلرا نام برد . در یک مطالعه ، عسل به همراه ORS باعث کاهش مدت زمان اسهال باکتریایی در نوزادان و کودکان شد .

اثرات عسل در ترمیم زخم و بهبود التیامات
عسل در ترمیم سوختگی ها ، زخم های عفونی جراحی و امثالهم مؤثر است .
عسل بسیار چسبناک است و آب را از بافت ملتهب جذب می کند . مثلاً ، تحقیقی در آفریقا نشان داده است که استفاده از پیوند پوست ، برداشت به روشهای جراحی و حتی قطع عضو زمانی که به صورت موضعی از عسل استفاده شده ، کاهش یافته است .
در یک تحقیق دیگر در زنان استفاده از عسل در مواردی که برای سرطان فرج عمل جراحی انجام شده بود ترمیم زخم را تسریع نمود . همچنین در درمان زخم های مزمن و بدبوی جذام مؤثر بوده است .

اثرات ضد سرفه و خلط آور
اثرات ضد سرفه عسل به توانایی آن برای رقیق کردن ترشحات راه های هوایی و بهبود عملکرد سلولهای پوششی آن مربوط می شود .

صنایع غذایی روناس در زمینه تولید و عرضه محصولات غذایی با محوریت عسل فعالیت می نماید. این شرکت اعتقاد دارد بهره مندی از محصولات غذایی سالم حق همه شهروندان می باشد و براین اساس نیز ماموریت خود را چنین قرار داده است:
با بهره مندی از نیروی انسانی توانمند، مواد اولیه مرغوب ، ماشین آلات و تکنولوژی مدرن و بسته بندی متمایز می کوشیم تا محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مصرف کنندگان عرضه نماییم.
ما برآنیم تا با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز محصولاتی سالم به بازار عرضه نماییم و حضوری قدرتمند و شایسته در بازار منطقه و کشور داشته باشیم.
عسل :
عسل طبی روناس
عسل چهل گیاه روناس
عسل بهاره روناس
عسل آویشن روناس
عسل گون روناس
عسل طبیعی درمانی روناس
عسل شهد موم دار روناس
تمامی محصولات مشروحه در بسته بندی های
300g—400g—700g—900g—2kg — 3kg
و بصورت فله در حلب های 28 کیلویی قابل ارایه میباشد.

آدرس : تهران/آزادگان شرق/بعد از پل ساوه/خیابان عرفان/شهرک صنعتی حشمت


asal.rotab.ronas@gmail.com


عسل ، فروش عسل ، فروش ، عسل درمانی ، عسل طبی ، عسل طبیعی ، عسل آویشن ، خرید عسل ، عسل با موم ، عسل کنار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا