این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتابخانه دیجیتال فروش نرم افزار

کتابخانه دیجیتال - نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا قویترین پکیج نرم افزاری هوشمندسازی
گروه طلای نرم جهت تسهیل امور مدیریتی مدارس یک سیستم کامل و جامعی از ماژول های مورد نیاز ارائه نموده که هر یک از آنها در بهترین سطح ممکن بخشی از امور را به صورت اتوماتیک و هوشمند انجام می دهند. این سیستم جامع شامل زیرسیستم های مستقل و خودکار بوده و به شرح زیر می باشد.
1. نرم افزار حضور و غیاب هوشمند و کاملاً اتوماتیک دانش آموزان با قابلیت ارسال پیام وضعیت ورود و خروج و تاخیر و غیبت دانش آموزان در همان لحظه کارتزنی به گوشی والدین (همچنین صورت وضعیت کارتزنی دانش آموز به صورت گزارش برای اپلیکیشن اندروید گوشی اولیا نیز در همان زمان ارسال می گردد.). دانش آموزان به ترتیب با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه تصویر و مشخصات خود را در LED موجود در سالن مدرسه مشاهده می نمایند. همچنین این تصاویر بر روی LED موجود در اتاق معاونین مدرسه نیز قابل مشاهده می باشد. این سیستم اولین و تنها سیستم کارتزنی منحصر بفرد در کشور با چنین قابلیتی می باشد که ایده خلاقانه گروه طلای نرم بوده و هیچ شرکتی دارای این ویژگی نمی باشد.
2. نرم افزار حضور و غیاب هوشمند و کاملاً اتوماتیک پرسنل که نکته جالب آن این است که پرسنل می توانند با همان دستگاه دانش آموزان کارت خود را زده و تصاویر و مشخصات خود را بر روی LED سالن مدرسه مشاهده نمایند. در همان لحظه کارتزنی پرسنل پیام ورود و خروج و تاخیر آنهابه صورت کاملاٌ هوشمند و اتوماتیک برای گوشی مدیریت مدرسه ارسال می گردد تا بتوانند بر ورود و خروج پرسنل خو حتی در صورت نبودن در مدرسه مطلع گردند.
چنانچه دانش آموز یا پرسنل تا ساعت مقرر در مدرسه حضور نیافته و کارت نزنند سیستم به صورت هوشمند وی را غائب محسوب کرده و خود به صورت اتوماتیک پیام های غیبت آنها را به شخص مربوطه ارسال می نماید.
3. نرم افزار صدور کارنامه توصیفی ویژه مدارس ابتدایی و کارنامه کمی ویژه دبیرستان
این نرم افزار جامعترین کارنامه ها را به همراه نمودار رشد و مقایسه و همچنین رتبه بندی های مدرسه ای، کلاسی، پایه ای، درسی، و ... را در اختیار مدارس قرار می دهد. کافی است با وارد نمودن نمرات در نرم افزار این کارنامه ها را تنها با یک کلیک چاپ نموده و یا از طریق پیامک با یک کلیک به گوشی والدین ارسال نمائید. به محض وارد نمودن هر نمره ای در نرم افزار والدین در گوشی خود در اپلیکیشن اندروید توانا نمرات دانش آموزان را به صورت اتوماتیک دریافت و مشاهده می نمایند.
ویژگی خاص و منحصربفرد سیستم توانا قابلیت نمایش کارنامه های مستمر دانش آموزان بر روی LED سالن با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه حضور و غیاب می باشد. در زمان غیر زمان حضور و غیاب دانش آموزان یا والدین آنها می توانند با کارتزنی کارنامه دانش آموز خود را بر روی نمایشگر مشاهده نموده و از طریق فیش پرینتر نصب شده در مدرسه آن را به صورت چاپی دریافت نماید. این ایده خلاقانه برای اولین بار تنها توسط گروه طلای نرم در مدارس راه اندازی شده و فیلم های آن در آپارات جهت مشاهده مدارس آپلود شده است. همچنین معاون وزیر نیز از این پروژه توانا بازدید نموده و آن را تحسین نموده است.
4. نرم افزار ارسال پیامک کاملاً اتوماتیک . این نرم افزار که در پکیج نرم افزاری توانا تعبیه شده به خودی خود یک ماژول بسیار قدرتمند در جهت اتوماتیک سازی ارسال پیامک های مربوط به نمرات دانش آموزان، اطلاع رسانی ها، مشاوره، کارنامه توصیفی و کمی و ... با تنها یک یا دو کلیک می باشد و نیاز به وارد کردن چیزی جز متن مشاوره یا اطلاع رسانی ندارد.
5. نرم افزار اندروید گوشی اولیا که از طریق آن می توانند به گزارشات ورود و خروج و تاخیر و غیبت دانش آموز دسترسی داشته باشند. همچنین مشاهده دانش آموزان برتر، نمرات، گزارش، اخبار و پیام های انضباطی و .... امکانپذیر است.
5. نرم افزار زنگ هوشمند مدارس که این ویژگی نیز خاص نرم افزار مدرسه توانا است. با تنظیم آهنگ مورد نظر و ساعت های مورد نظر خود سیستم به صورت هوشمند و اتوماتیک هر روز در ساعت های مقرر زنگ تفریح و زنگ های ورود و خروج کلاسی را از طریق بلندگوها به صدا در آورده و نیازی به حضور و نظارت معاون نمی باشد. همچنین این سیستم خود قادر به پخش سرود و آهنگ و پخش تصاویر اتوماتیک بر روی LCD و ..می باشد.
6. وب سایت تخصصی مدارس که پل ارتباطی مدارس و والدین دانش آموزان می باشد که والدین می توانند اخبار، گالری تصاویر، دانش آموزان برتر، کتابخانه دیجیتال، صفحه کاریر خود جهت مشاهده گزارش حضور و غیاب دانش آموز و نمرات و کارنامه وی را مشاهده نمایند.
7. نرم افزار تهیه گزارشات و نمودارهای مورد نیاز مدارس - تهیه گزارشات و نمودارهای مقایسه ای پرسنل در هر پایه و کلاس و ..... - چاپ فرم های دعوت نامه و ....
8. نرم افزار مدیریت اطلاعات دانش آموزان از لحاظ دسترسی به اطلاعات تحصیلی دانش آموزان و هرگونه مستندات و پرونده های تصویری و صوتی و ....
و ده ها ماژول منحصربفرد ...
سایت: www.softgold.ir
www.tarhandisan.com
تلفن : 02166435129
02166437508
موبایل:
09120339195
09120339196


نرم افزار مدرسه هوشمند ، نرم افزار مدارس هوشمند ، نرم افزار هوشمندسازی مدارس هوشمندسازی مدارس ، نرم افزار هوشمند مدارس ، نرم افزار مدارس ، نرم افزار مدرسه ، مدیریت هوشمند مدرسه ، نرم افزار مدرسه توانا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا