این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
جوتن تماس بگیرید

جوتن

%0
  • مازندران نور

آگهی های مرتبط

1
جوتن تماس بگیرید

جوتن

%0
  • مازندران نور

نمایندگی رنگ زیبایی و بهداشت

نمایندگی رنگ - رنگ تاتو

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

ارسال رایگان (کلی و جزئی) رنگ تاتو به سراسر کشور – نمایندگی رنگ وگنر آمریکا در ایران
موسسه وگنر آمریکا با افتخار بهترین و معتبرترین رنگ تاتو در این صنعت را برای شما به ارمغان آروده است. ماموریت ما اطمینان دادن به شما برای بهترین تاتو جهت مشتریان تان است. پیگمنتی عالی با تضمین کیفیت و رعایت استاداردهای این صنعت چیزی هست که این برند رنگ تاتو به شما ارائه تا بهترین تجربه تاتو را با مشتریان تان داشته باشید. این برند بیش از 19 رنگ و سایه برای انتخاب دارد. وگنر نیازهای شما را در تاتو براورده می کند.
این برند در مقایسه با دیگر برندهای رنگ تاتو دارای بیشترین درصد پیگمنت با جریانی استثنایی است. بنابراین کسانی که از آن استفاده می کنند به راحتی کار با آن روی پوست اعتراف می کنند.
مقاومت به خشک شدن رنگ در جریان: رنگی که عملکرد بهتری دارد می بایست ماندگاری بیشتری نیز داشته باشد. با فرمول جدید مقاوم در برابر خشک شدن بدون نگرانی در مورد خشک شدن مرکب می توانید با آن کار کنید.
-روی پوست به نرمی می نشیند و بخوبی درمان می شود
-این رنگ تاتوی ماندگاری را بهمراه جزئیات زیاد ایجاد می کند.
-یکنواختی زیاد طوری که خیلی رقیق نیست و مانند آب جریان نمی یابد و خیلی هم غلیظ نیست و بطری را مسدود نمی کند.

تلفن و تلگرام جهت سفارش و مشاوره: 09361715999


رنگ تاتو ، رنگ وگنر ، وگنر ، wagner ، تاتو ، قیمت رنگ تاتو ، فروش رنگ تاتو ، رنگ تتو ، رنگ خالکوبی ، تتو ، تاتو ، خالکوبی ، tattoo ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا