این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کلینیک پوست و لیزر مهرطب تماس بگیرید

کلینیک پوست و لیزر مهرطب

%0
  • اصفهان اصفهان

تاتو زیبایی و بهداشت

کلینیک پوست و لیزر مهرطب تماس بگیرید

کلینیک پوست و لیزر مهرطب

%0
  • اصفهان
میکروبلیدینگ ابرو تتو ابرو 400,000 تومان
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید
صفحه 1 از 14    

تاتو - انواع دستگاه های میکروپیگمنتیشن

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

ارسال رایگان (کلی و جزئی) مواد و تجهیزات تاتو به سراسر کشور – نمایندگی محصولات وگنر آمریکا در ایران
انواع دستگاه های میکروپیگمنتیشن
با توجه به اهمیت آراستگی و زیبایی در جامعه امروزی شرکت های بزرگی در این زمینه شروع به فعالیت نموده و دستگاه های بسیار پیشرفته ای طراحی و ساخته اند که دستگاه دوکاره تاتو و میکروپیگمنتیشن WAGNERدر میان آنان به خوبی می درخشد و با ویژگی هایی که دارد کاربرد آن را بسیار راحت و آسان نموده است.
این دستگاه بسیار نرم و ملایم کار میکند و هیچ گونه صدای اضافی ندارد , در عین حال قدرت کاشت بسیار بالایی دارد . همچنین با دقت بالایی که دارد شما می توانید هرگونه طرحی را به آسانی ایجاد کنید . از دیگر مزایای دستگاه دوکاره تاتو و میکروپیگمنتیشن وگنر راکت , وزن کم و سبک آن است که در استفاده های طولانی دست شما را خسته نمی کند . همچنین این دستگاه به هیچ عنوان گرم نمی شود و حتی در استفاده های طولانی دمای آن بالا نمی رود . این دستگاه قابلیت تنظیم عمق سوزن بدون ایجاد اختلال در عملکرد آن را نیز داراست .
دستگاه تاتو دوکاره وگنر راکت قدرت بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر دارد و از تمرکز و دقت بسیار بالایی برخوردار است . این دستگاه جهت استفاده در تاتو بدن , میکروپیگمنتیشن , آرایش دائم صورت و … مناسب است .
کارتریج این دستگاه بصورت پیچی است و درصورت قرارگرفتن درست , به هیچ عنوان در حین کار باز نمی شود . همچنین بصورت یکبار مصرف بوده و برای هر فرد تعویض می شود و موجب انتقال بیماری های پوستی و … در حین کار نمی شود .
براستی زیبایی و آراستگی از جمله مهمترین اموری است که روزانه هرشخصی باید به آن توجه شایانی داشته باشد . در این بین خانم ها توجه بیشتری نسبت به زیبایی و آراستگی شان نشان می دهند و تمایل دارند همیشه در کمال زیبایی و آراستگی دیده شوند , لکن توانایی و تحمل ایستادن مقابل آینه بصورت شبانه روزی را ندارند . به همین دلیل تاتو , میکروپیگمنتیشن و … بسیار مورد توجه قرار گرفت و حائز اهمیت شد و خانم های زیادی امروزه رو به این روش ها آورده اند , چرا که بصورت دائمی است و نیازی نیست مدام در مقابل آینه بایستند .این روش ها علاوه بر زیبایی بصورت درمانی نیز مورد توجه قرار گرفته است . میکروپیگمنتیشن در درمان برص یا پیسی (ویتیلیگو) , اصلاح جای زخم ها , کلوئید و …. بسیار مثمر ثمر بوده و حتی گاها به جای عمل های زیبایی و پلاستیک نیز مورد استفاده قرار میگیرد مثل هماهنگ کردن هاله و شدت رنگ هاله با سینه ها (سایه زنی) .

تلفن و تلگرام جهت سفارش و مشاوره: 09361715999


رنگ تاتو ، رنگ وگنر ، وگنر ، wagner ، تاتو ، قیمت رنگ تاتو ، فروش رنگ تاتو ، رنگ تتو ، رنگ خالکوبی ، تتو ، تاتو ، خالکوبی ، tattoo ، دستگاه میکروپیگمنتیشن ، آرایش دائم صورت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا