این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تجهیزکامل آزمایشگاه آرد وغلات-لقمان پژوهش بهینه 0 تومان

آگهی های مرتبط

فروش آرموهیب 28 650,000 تومان

فروش آرموهیب 28

%0
  • سمنان سمنان
1
تجهیزکامل آزمایشگاه آرد وغلات-لقمان پژوهش بهینه 0 تومان

اسید کلریدریک مواد شیمیایی

فروش آرموهیب 28 650,000 تومان

فروش آرموهیب 28

%0
  • سمنان
صفحه 1 از 15    

اسید کلریدریک - قیمت روز اسید کلریدریک

در استان تهران تهران, | مواد شیمیایی

مرکز تجاری محصولات شیمیایی و معدنی ایران آمادگی این را دارد تا اسید کلریدریک را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن به مصرف کنندگان و صادرکنندگان عزیز تقدیم کند.
این مرکز با سابقه بالا در صادرات این محصول، می تواند کمک زیادی به صادرات این محصول کند.
قیمت روز اسید کلریدریک براساس یک سری از پارامتر ها تعیین می شود که می تواند کمک بسیار زیادی به مصرف کنندگان و صادرکنندگان این محصول کند.

اسید کلریدریک چیست؟
اسید کلریدریک اسیدی معدنی با فرمول شیمیایی HCl است که با نام های هیدروکلریدریک اسید و یا جوهر نمک شناخته می شود . این اسید یکی از ارزان ترین اسیدهای موجود است بطوری که ۵ تا۱۰کیلوگرم از این اسید معادل با قیمت یک آدامس است!

تولید اسید کلریدریک:
اسید کلریدریک با چند روش متفاوت تولید وعرضه می شود. روش قدیمی تر ترکیب نمک Nacl واسید H2SO4 است که در کنار تولید نمک سدیم سولفات، این اسید به عنوان محصول جانبی تولید می شود. راه تولید دوم تولید اسید کلریدریک صنعتی الکترولیز است. روش اول اسید با کیفیت پایین تر می دهد. در حالی که اسید تولیدی از روش دوم شفاف تر و با ارزش تر است.

انواع اسید کلریدریک:
همانطور که گفته شد اسید کلریدریک به دوشکل شفاف و لیمویی رنگ وجود دارد. که نوع لیمویی رنگ آن بخاطر درصد بالاتر آهن، کیفیت پایین تری دارد. نوع دیگر این اسید، اسید کلریدریک ۳۷ درصد است که کاربرد آزمایشگاهی دارد.

خرید اسید کلریدریک ایلام:
اسید کلریدریک صنعتی ایلام با قیمت روز خرید و فروش می شود. قیمت روز اسید کلریدریک متغیر بوده و نمی توان قیمت ثابتی برای آن متصور بود.

فروش اسید هیدروکلریک:
اسید هیدروکلریک نام دیگر اسیدکلریدریک است و این اسید به صورت روزانه و در حجم و تناژ بالا خرید و فروش می شود. بخشی از این اسید تولیدی به عنوان صادرات به مرز ارسال می شود و بخش دیگر آن برای مصارف داخلی استفاده می شود. البته در زمان کنونی صادرات صرفه ی بالاتری خواهد داشت و تمایل به سمت صادرات این محصول بالا رفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز اسید کلریدریک ایلام با ما در تماس باشید.
www.iranchemicalproducts.com
yon.ir/RZPW1


قیمت روز اسید کلریدریک ، اسید کلریدریک صادراتی ، صادرات اسید کلریدریک ، خرید اسید کلریدریک ، فروش اسید کلریدریک ، خریدار اسید کلریدریک ، فروشنده اسید کلریدریک ، تولید اسید کلریدریک ، تولید کننده اسید کلریدریک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا