این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

روش کاشت مو خدمات پزشكی

روش کاشت مو - تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو لاناریا

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات پزشکی

امروزه ریزش مو در بین زنان و مردان ( به خصوص مردان) به معضلی بسیار بزرگ تبدیل شده و هر کس به نوبه ی خود به دنبال راه حلی برای حل این مشکل می باشد.
روش های مختلفی مثل کاشت مو و دارو های مختلف برای رفع این مشکل وجود دارد، اما ممکن است نتیجه دلخواه را نداشته باشند. ما به شما راه حلی بسیار ساده و تاثیر گذار را پیشنهاد می کنیم تا مشکل ریزش مو و طاسی خو را هرچه سریعتر و در کمترین زمان برطرف کنید.
دکتر حامد نوروزیان محلولی را فرموله کرده که به همراه روش درمانی پیشنهادی ایشان باعث تقویت و استحکام پیاز مو شده و جریان گردش خون مویرگی را افزایش می دهد و همین باعث جلوگیری از انواع ریزش مو و کمک به افزایش رشد مو می شود.
کسانی که قصد استفاده از پکیج ضد ریزش و رشد مو را دارند می توانند به یکی از 4 نمایندگی مجاز ما در شهر تهران ( مرکز درمانی شماره 1: داروخانه دکتر نوروزیان، مرکز درمانی شماره 2: داروخانه دکتر انصاری، مرکز درمانی شماره 3: داروخانه دکتر خرسند و مرکز درمانی شماره 4: داروخانه ارغوان) مراجعه نموده و درمان ریزش موی خود را شروع کنند. جهت دریافت پک دکتر نوروزریان در شهرستان ها نیز می توانید جهت مشاوره با شماره 09375980665 – 02140882077 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر در مورد این محلول می توانید به سایت های Lanariahairtonic.com و Lanariatonic.com مراجعه نمایید.


رویش مجدد مو ، رویش مو ، پکیج رویش مو ، درمان قطعی طاسی ، رفع طاسی ، رشد مو ، رشد سریع مو ، پکیج رشد مو ، لاناریا ، محلول لاناریا ، نوروزیان ، دکتر نوروزیان ، پکیج دکتر نوروزیان ، درمان ریزش مو ، جلوگیری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا