این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خرید مدت دار سنگ آهن مگنتیت 0 تومان

خرید مدت دار سنگ آهن مگنتیت

%0
  • زنجان زنجان
توزین نوار نقاله ،باسکول نوارنقاله ، بلت اسکیل(belt scale) تماس بگیرید

سنگ آهن - دستگاه ریزشکن ، هارد راک (شرکت نوین فراور)

در استان تهران تهران, | معدن

دستگاه ریزشکن ، هارد راک (شرکت نوین فراور)

*گروه فنی و مهندسی نوین فراور*

طراحی و ساخت کلیه تاسیسات خطوط خردایش ، دانه بندی و شستشوی مواد معدنی ، معادن شن و ماسه ، سنگ آهن و...

شرکت نوین فراور با استفاده از دانش مهندسی فن آوری روز دنیا اقدام به طراحی و ساخت دستگاهی با نام تجاری هارد راک نموده که مشکل فوق را به میزان چشمگیری مرتفع می نماید.
هارد راک توانایی خردایش سنگ هایی با ابعاد حداکثری 25 م م و سختی بالا را در ظرفیت های 80 – 40 تن در ساعت داشته که محصولی با سایز 3 – 0 م م با فراوانی 5 درصدی کمتر از 1000 میکرون تولید می نماید.
نرخ استهلاک و هزینه نگهداری این دستگاه بسیار پایین بوده و با یک اپراتوری ساده توانایی عملکردی مستمر و ساعت کار بالای روزانه را فراهم می کند.
این دستگاه با توجه به نوع مواد کانی و میزان سختی و ظرفیت مورد نیاز در مدل های D100 و D80 و D120 قابل ساخت می باشد.
محصول خروجی دستگاه تماما سایز بوده و نیازی به سرند و برگشت دوباره اور سایز به دستگاه نداشته که صرفه جویی اقتصادی در خطوط انتقال را بدنبال دارد.
در معادنی که دارای بال میل می باشند استفاده از این دستگاه موجب بالارفتن ظرفیت و همچنین کاهش چشمگیر هزینه های بال میل شده و به عملکرد بهینه آن کمک شایانی می نماید.

شماره های تماس :
021-26329281
021-26329284
0912-1280153

وبسایت : www.amaco-ir.com




ریزشکن ، دستگاه ریزشکن ، ریز شکن ، دستگاه ریز شکن ، هارد راک ، دستگاه هارد راک ، خردایش ، دانه بندی ، شستشوی مواد معدنی ، سنگ آهن ، معدن ، معادن ، معدن سنگ آهن ، معادن سنگ آهن ، نوین فرا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا