این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

باربری تهران در مجموعه حمل و نقل

باربری تهران - حمل و نقل - شرکت باربری شهروند بار

در استان تهران تهران شرق, | آگهی های خدمات حمل و نقل

شرکت باربری و اسباب کشی شهروند بار با بهترین خدمات باربری تهران شامل بسته بندی و حمل اثاثیه به هر نقطه از تهران میباشد. شما می توانید تنها با یک تماس از خدمات ما بهره مند شوید.
خدمات شهروند بار بصورت شبانه روزی می باشد و تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به شما همشهریان است. دارای کارگران ماهر و متخصص در امر بسته بندی و جایجایی اثاثیه که وسایل شما را بدون کوچکترین آسیب جابجا می کنند.
شهروند بار با توجه به حجم مرسوله شما ماشین حمل و نقل مناسب ارسال می کند که شامل ماشین های حمل بار بزرگ از جمله کامیون و کامیونت و خاور و ماشین های حمل بار کوچک شامل وانت بار و نیسان بار می باشد. همچنین باربری شهروند بار برای مسافت های طولانی از ماشین های حمل بار مسقف استفاده می کند که از آسیب به وسایل جلوگیری شود و اثاثیه شما ایمن به مقصد برسد.
با باربری شهروند دیگر نگران بسته بندی وسایل خود نباشید زیرا اتوبار شهروند دارای تجهیزات بسته بندی ویژه شامل بابلرپ و استرجرپ و کارتن های ضخیم در سایز های مختلف می باشد. و با رعایت تمامی استاندارد ها بسته بندی با کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد .
شماره های تماس:
02188614037
02126423586
02122148680
02122413786
shahrvandbar.com
info.shahrvandbar@gmail.com


باربری شهروند بار ، اتوبار شهروند بار



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا