این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لایسنس ویندوز سرور 2008 فروش نرم افزار

لایسنس ویندوز سرور 2008 - خرید لایسنس ویندوز سرور 2012 و 2016 اورجینال

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

لایسنس ویندوز سرور 2012 و 2016 اورجینال

Microsoft Windows Server 2016, Windows Server, Windows Server 2016, Windows Server 2016 Standard, Windows Server 2019, خرید لایسنس ویندوز اورجینال 2012, خرید لایسنس ویندوز سرور 2008, خرید مایکروسافت ویندوز سرور 2016, خرید مایکروسافت ویندوز سرور اورجینال, خرید ویندوز سرور 2012, خرید ویندوز سرور 2016, خرید ویندوز سرور 2019, خرید ویندوز سرور اصل, خرید ویندوز سرور اورجینال, دانلود آخرین فعال ساز ویندوز سرور,دانلود ویندوز سرور 2008, سریال برای فعال سازی ویندوز سرور, سریال ویندوز سرور, فروش لایسنس اصلی ویندوز سرور اورجینال, فروش ویندوز سرور 2012 اصلی, فعال سازی ویندوز سرور 2016, کد جدید فعال سازی ویندوز سرور 2012, کرک فعال سازی ویندوز سرور, لایسنس ترمینال سرور, لایسنس ترمینال سرویس, لایسنس ریموت دسکتاپ, لایسنس ویندوز سرور, لایسنس ویندوز سرور 2012 و 2016 اورجینال, لایسنس ویندوز سرور 2019, لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال, لایسنس ویندوز سرور اورجینال, مایکروسافت ویندوز سرور, مایکروسافت ویندوز سرور 2012 اورجینال, مایکروسافت ویندوز سرور 2016,نسخه قانونی ویندوز سرور, ویندوز سرور 2012 اورجینال, ویندوز سرور 2019, ویندوز سرور 2019 اورجینال, ویندوز سرور اصل 2008, ویندوز سرور اورجینال,ویندوز سرور اورجینال 2016


فروش ویژه لایسنس اورجینال مایکروسافت ویندوز سرور با تخفیف ویژه


Windows Server 2008
پس ار ارائه سیستم عامل محبوب سون شرکت ماکروسافت نسخه جدید سیستم عامل ویندوز سرور که بر پایه سون ساخته شده بود را با نام R2 ارائه کرد. این سیستم عامل پیشرفته ترین سیستم عامل سرور ویندوز است به طوری که طراحی شده برای نسل های بعدی شبکه ها و نرم افزار کاربردی و خدمات وب میباشد.
با ویندوز سرور ۲۰۰۸ شما می توانید توسعه ، ارائه ومدیریت تعداد زیادی از کاربران و یا برنامه های کاربردی را انجام نمایید، و تکنولوژی و افزایش بازده را در سازمان خود به حداکثر برسانید.

Windows Server 2012
مجموعه ای کاربردی حاوی سیستم عامل های سرور است که به منظور ارائه ی ترکیبی از خدمات مفید برای کسب و کار های فعال در زمینه ی اپلیکیشن ها و وب سایت های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. امکانات و ویژگی های نرم افزار Windows Server 2012 در مقایسه با Windows Server 2008بهبود یافته است و بسیاری از این امکانات و ویژگی ها بر روی محاسبات ابری (Cloud Computing) تمرکز یافته اند. نرم افزار ویندوز سرور 2012 به همراه آپدیت با عنوانWindows Server 8 نیز شناخته می شود. آخرین نسخه نرم افزار Windows Server 2012 توسط تیم شاتل لند به شما کاربر گرامی تقدیم می شود.

Windows Server 2016
جدیدترین نسل سیستم عامل ویندوز برای سرورها بوده که به تازگی منتشر و جایگزین Windows Server 2012 R2 شده است. این نسخه از ویندوز مانند Windows 10 نیز تغییرات بسیاری نسبت به نسخه پیشین خود پیدا کرده و مایکروسافت امیدوار است بتواند بار دیگر موفقیت Windows Server 2008 R2 را کسب کند. تقریباً تمامی قسمت های مختلف ویندوز به طور کامل بازنویسی شده و مشکلات نسخه های پیشین نیز برطرف شده است. طراحی این نسخه از ویندوز به گونه ای است که حداکثر کارایی را برای مدیران به ارمغان می آورد و با ویژگی های خاص خود امید است در صدر سیستم عامل های سرور قرار گیرد.

معایب استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزار های مایکروسافت

عدم پایداری
اکثر نسخه های کرک شده پایداری در استفاده از ویندوز را برای کاربران مختل می سازند و همچنین سرعت در استفاده از ویندوز را نیز کاهش می دهند چرا که دریافت بروزرسانی های مایکروسافت مسئله ای است که از تنها نصب کردن ویندوز اساسی تر است.


مشکلات مختل کننده عملکرد ویندوز
معتبرترین شرکت های داخلی که ویندوزهایی غیر اصلی (با منشائی غیر از شرکت تولید کننده – مایکروسافت) و بدون محدودیت را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران می گذارند نیز قابل اطمینان نیستند


غیر قانونی بودن
قانونی بودن استفاده از نرم افزار خود به عنوان یک مسئله ی حیاتی برای سازمان ها و شرکت های معتبر محسوب می شود. این موضوع برای افرادی که مسافرت های خارجی دارند نیز یک نیاز به شمار می رود


عدم پشتیبانی
بدلیل گستردگی در کارایی سیستم عامل همواره سوالات زیادی برای کاربران پیش می آید. بالتبع ویندوز غیر اصل از این مهم بهره مند نخواهد بود. شما می توانید با خرید لایسنس های اصلی در هر کجای دنیا حتی ایران عزیزمان از این خصوصیات استفاده کنید.


عدم امنیت اطلاعات
رفع محدودیت های ویندوزها معمولاً توسط اجرای فایل های Crack تولید شده توسط افرادی ناشناس صورت می پذیرد؛ اجرای فایل های Crack دروازه ای همیشگی در کامپیوتر به روی آن افراد باز می کند که نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس نیز نمی تواند از این امر جلوگیری کندآی تی ریسرچز فروش ویژه لایسنس های اصل (اوریجینال) تمامی نسخه های ویندوز سرور 2008، 2012، 2016 را با 20 تا 50 درصد تخفیف اعلام میدارد.

https://store.itresearches.ir/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-windows-server-2008-2012-2016/

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز(شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری : 4560062) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد

لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده توسط شرکت ما از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیزتوسط مایکروسافت ارایه شود.


Windows Server 2012 Standard
ویرایش Standard سرور ۲۰۱۲ شامل مجموعه ی کاملی از خصوصیاتی است که در سرور ۲۰۰۸ وجود داشت، تنها تفاوت ویرایش Standard با ویرایش Datacenter در تعداد ماشین های مجازی که با توجه به حدودی که License تعیین می کند، می توان راه اندازی کرد.

تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا و مادام العمر قابل استفاده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.
کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نیازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می باشد.
شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : 021284282 – همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب
جهت خرید ویندوز سرور اورجینال به فروشگاه Microsoft license (مایکروسافت لایسنس) مراجعه فرمایید .

مزایای خرید لایسنس ویندوز سرور و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
استفاده از ویندوز اورجینال مایکروسافت مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.
امنیت! با کرک شدن ویندوز حفره های امنیتی زیادی ایجاد می شود که هم ویروسها و هم هکر ها می توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.
پشتیبانی مایکروسافت: در صورتی که مشکلی برای ویندوز شما ایجاد شود و یا سوالی داشته باشید در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید از پشتیبانی از مایکروسافت استفاده کنید. تنها در صورتی که ویندوز شما اورجینال باشد می توانید از پشتیبانی مایکروسافت کمک بگیرید.
علاوه بر مزیت های بالا یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید

ارتباط با ما :
شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : 02128422 – همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب


https://store.itresearches.ir/


خرید لایسنس اورجینال ، لایسنس ، مایکروسافت ، خرید کد فعالسازی ویندوز سرور ، لایسنس اورجینال ویندوز سرور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا