این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
شنوایی سنجی و سمعک استخر تماس بگیرید

شنوایی سنجی و سمعک استخر

%0
  • تهران تهران جنوب
1
سمعک پرسان 0 تومان

سمعک پرسان

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

سمعک پارس - خرید سمعک در کرج تماس بگیرید

سمعک پارس - خرید سمعک در کرج

%0
  • البرز کرج
1
شنوایی سنجی و سمعک استخر تماس بگیرید

شنوایی سنجی و سمعک استخر

%0
  • تهران تهران جنوب
1
سمعک پرسان 0 تومان

سمعک پرسان

%0
  • تهران تهران مرکز
بیمه درمان تکمیلی انفرادی کارگزاری رحمانی شهرکرد 0 تومان

بیمه درمان تکمیلی انفرادی کارگزاری رحمانی شهرکرد

%0
  • چهارمحال و بختیاری شهر کرد

سمعک در مجموعه خدمات پزشكی

سمعک - خدمات پزشكی - سمعک در صادقیه

در استان تهران تهران غرب, | آگهی های خدمات پزشکی

تجویز سمعک در صادقیه۸۸۲۵۷۶۸۲
سمعک صادقیه
ارائه برترین سمعک های روز دنیا با بیست درصد تخفیف
مشاوره رایگان سمعک
شرایط اقساط
تلفن تماس در تمامی ساعات:۸۸۲۵۷۶۸۲
آدرس:اشرفی اصفهانی،نرسیده به فلکه دوم صادقیه،درمانگاه شهرداری منطقه ۵،شنوایی سنجی
سَمعَک، یا شنوک وسیله ای است که برای کمک به قدرت شنوایی طراحی شده است. در بیشتر کشورها سمعک به عنوان یکی از تجهیزات پزشکی کلاسه بندی
شده و از این رو برابر با مقررات ویژهٔ این گونه تجهیزات مورد توجه قوانین نظارتی قرار دارد. بر همین اساس تقویت کننده های صوتی کوچک شخصی
(PSAPها: محصولات شخصی تقویت صوتی) یا دیگر سیستم های تقویت صدا نمی توانند به عنوان «سمعک» فروخته شوند. سمعک توسط شنوایی شناس
تجویز و تنظیم می شود. سمعک در قدیم یک مخروط قیف مانند تقویت کننده بود سمعک وسیله ای برای تقویت صداها برای افراد دچار کم شنوایی (از حدود ملایم
تا عمیق) است. سمعک برای افرادی که دارای شنوایی طبیعی هستند، مناسب نیست. سمعک از سه قسمت اصلی زیر تشکیل شده است: میکروفون، مدار
پردازنده و بلندگو (رسیور). اجزای دیگری همچون کنترل صدا، کلید برنامه، هوک و… نیز در سمعک هایی هست که جزو ابزار جانبی سمعک به شمار می روند.
سمعک ها را می توان از چند نظر طبقه بندی کرد که مهم ترین آن ها شکل ظاهری و نوع پردازش سمعک است
سمعک نامرئی چیست؟
بسیاری از افراد کم شنوا برای تهیه ی سمعک و استفاده از آن با چالش هایی روبرو هستند. بطور مثال بسیاری از آنها دوست ندارند سمعکشان دیده شود و دیگران از کم شنوایی شان مطلع شوند.
امروزه با سمعک های نامرئی می توانید دیگر نگران دیده شدن سمعکتان نباشید و تمرکز خود را بر بهبود سطح زندگی و لذت بردن از زندگی تان بگذارید. یکی از مراکز معتبر ساخت سمعک نامرئی در ایران کلینیک شنوایی و سمعک نیک آوا می باشد. سمعک های نامرئی با نام های مختلف نامرئی، داخل کانال، سمعک پنهان، سمعک نامرئی IIC و غیره شناخته شده است.

تقریبا همه ی برندهای سمعک، سمعک نامرئی میسازند. اکثر مارک های معتبر سمعک مانند سمعک زیمنس ، سمعک اتیکن، سمعک فوناک و غیره، سمعک نامرئی دارند. صرف نظر از برخی ویژگی های مختلف جزئی و نام گذاری های متفاوت آنها، کلیت سمعک های نامرئی مشابه هستند و کاملا داخل کانال گوش قرار گرفته و تا حد زیادی فاقد دید هستند.
آیا سمعک های نامرئی برای همه مناسب است؟
استفاده از سمعک نامرئی نیازمند برخی شرایط خاص است. معمولا سمعک های نامرئی برای افت های شنوایی بسیار زیاد مناسب نیست اما برای افت های ملایم تا متوسط رو به شدید مناسب هستند. همچنین این سمعک ها به علت کوچک بودن، نیازمند توانایی خوب فرد برای کنترل سمعک و حتی تعویض سمعک میباشد. کانال گوش کسی که میخواهد از سمعک نامرئی استفاده کند باید از نظر فیزیکی ویژگی های مناسب مورد نیاز را داشته باشد.

معمولا اکثر سمعک های نامرئی به علت کوچک بودن سایزشان، نمیتوانند برخی ویژگی ها مانند قابلیت بلوتوثی و جهت داری را داشته باشند. اگرچه برخی از مدل ها به فن آوری بلوتوث نیز مجهز هستند.
قیمت سمعک نامرئی چقدر میباشد ؟
به طور کلی، سمعک های نامرئی نسبت به سمعک های غیرنامرئی اما با همان سطح تکنولوژی گران تر نیستند. البته با توجه به اندازه سمعک و تکنولوژی آن قیمت سمعک نامرئی از حدود 3 تا 10 میلیون تومان می باشد که در کلینیک شنوایی و سمعک نیک آوا ارائه می شود.


تجویز سمعک در صادقیه ، سمعک در صادقیه ، سمعک در جنوب تهران ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا