این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اکسیر،انجام کلیه امور طراحی و چاپ تماس بگیرید

اکسیر،انجام کلیه امور طراحی و چاپ

%0
  • تهران تهران مرکز
نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه
نرم افزار بتن آماده 0 تومان

نرم افزار بتن آماده

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

فاکتور تزئینات

فاکتور - ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی

در استان اصفهان اصفهان, | خرید و فروش لوازم تزئیناتی

ریسه ال ای دی هفت رنگ به طور معمول به صورت ۱۰ متری ۱۵ شعله تولید می شوند اما می توان آن ها را متناسب با سفارش شما در طول و تراکم دلخواه شما ساخت جهت سفارش ساخت ریسه ال ای دی تک رنگ حبابی مطابق با نیاز شما می توانید از طریق منوی ((ثبت سفارش)) سفارش خود را ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید(۰۹۱۰۰۲۶۰۴۰۱). قیمت هر شعله ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی با کابل آن و گارانتی به طور تقریبی ۱۰۳۰۰ تومان می باشد که در صورت درخواست فاکتور رسمی مالیات بر ارزش افزوده به آن نیز اضافه می شود. قیمت دقیق با توجه به تراکم و تعداد سفارش شما تعیین می گردد.

قیمت هر شعله ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی با کابل آن به طور تقریبی ۹۳۰۰ تومان می باشد که در صورت درخواست فاکتور رسمی مالیات بر ارزش افزوده به آن نیز اضافه می شود. قیمت دقیق با توجه به تراکم و تعداد سفارش شما تعیین می گردد.

در هر شعله ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی ۴ عدد ال ای دی smd سایز ۵۰×۵۰ وجود دارد و نوع کابل بین شعله ها ۷۵×۲ می باشد؛ همچنین در هر حباب محلی برای عبور سیم بکسل تعبیه شده است.
ریسه LED های هفت رنگ حبابی مستقیما به برق شهر (۲۲۰ ولت) وصل می شوند و به هیچ کنترلری نیاز ندارند.

در ریسه LED های هفت رنگ حبابی، رنگ همه ال ای دی ها در یک ریسه مثل هم می باشد و با گذشت زمان رنگ همه آن ها با هم تغییر می کنند، هفت رنگ عبارت اند از: سفید، قرمز، سبز، آبی، زرد، فیروزه ای، بنفش.

از این محصول برای نورپردازی شهری، نورپردازی تالارها و رستوران ها، نورپردازی جشن ها و …. استفاده می شود.


ریسه ، ، ریسه LED ، ، ریسه LED هفت رنگ ، ، ریسه ال ای دی ، ، ریسه ال ای دی حبابی ، ، ریسه ال ای دی هفت رنگ ، ، ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی ، ، ریسه حبابی ، ، ریسه هفت رنگ ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا