این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تاکسی شهرستان تماس بگیرید

تاکسی شهرستان

%0
  • تهران تهران غرب
1
اجاره دستگاه اسپرسو در شیراز 0 تومان

آگهی های مرتبط

تولید و فروش انواع پرچم تشریفات تماس بگیرید

تولید و فروش انواع پرچم تشریفات

%0
  • تهران تهران مرکز
خرید و قیمت انواع پرچم رومیزی تماس بگیرید

خرید و قیمت انواع پرچم رومیزی

%0
  • تهران تهران شرق
1
تاکسی شهرستان تماس بگیرید

تاکسی شهرستان

%0
  • تهران تهران غرب
چاپ فوری پرچم 88301683-021 تماس بگیرید

چاپ فوری پرچم 88301683-021

%0
  • تهران تهران مرکز
1
اجاره دستگاه اسپرسو در شیراز 0 تومان

تشریفات خدمات مجالس

1
اجاره دستگاه اسپرسو در شیراز 0 تومان
مجالس/پذیرایی تماس بگیرید

مجالس/پذیرایی

%0
  • تهران غرب
صفحه 1 از 43    

تشریفات - بهترین تشریفات عروسی در تهران

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات مجالس

تشریفات مجالس ژدینگ
به نام پروردگار مهر آفرین
گروه پذیرایی,تشریفات و خدمات مجالس ژدینگ مشاور, طراح و مجری مجلل ترین مجالس عروسی,نامزدی و سمینار از سال 1387 در خدمت شما عزیزان می باشد, این موسسه هم اکنون با در اختیار داشتن تیمی جوان با رهبریت افراد با تجربه کهنه کار و مجرب و با سابقه درخشان خالق لحظات زیبا و با طراوت برای شما عزیزان خواهد بود . لیکن در همه دورهمی های رسمی و غیر رسمی نام ژدینگ به عنوان یکی از کاملترین و مجهزترین مجموعه های تشریفاتی و خدماتی همراه با کیترینگ و آشپزخانه اختصاصی و تجهیزات به روز و سطح بالا از لحاظ کیفیت و کمیت نام برده میشود . ما به حمایت شما سروران ارجمند توانسته ایم به لحاظ تنوع مدرنترین تجهیزات و دیزاین های موجود در سطوح بین المللی را با جدیدترین متدها به مشتریان خود عرضه نماییم.
امیدواریم ساعت خوش یک میهمانی با شکوه را با ما تجربه کنید
انتخاب باغ و سالن عروسی برای برگزاری مراسم عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه عروس و دامادها باغ تالار را برای برگزاری عروسی مناسب تر می بینند
باغ ارزان برای عروسی
عوامل بسیاری همچون تاریخ اجرای مراسم عروسی, بودجه تامین شده برای اجاره باغ سالن یا تالار دوری یا نزدیکی به محل سکونت میهمان ها,امکانات باغ عروسی یا سالن مورد نظر ( محوطه سازی, نورپردازی,...) تعداد و ورودی مدعوین در میزان هزینه ای که برای باغ عروسی پرداخت می کنید تاثیر گذار است. اما توجه به تنوعی که تشریفات ژدینگ برای شما عروس و دامادها فراهم کرده است این انتخاب میتواند به راحتی انجام شود. همچنین شما می توانید با مشورت و همفکری مشاوران ما از تخفیف های ویژه فصلی و هفتگی ژدینگ برای باغ عروسی بهره مند شوید.
تشریفات عروسی و خدمات مجالس ژدینگ با سال ها تجربه در امر تشریفات و خدمات مجالس و در اختیار داشتن کادر متخصص و کار آزموده خاطره ای خوش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


بهترین تشریفات عروسی در تهران ، بهترین تشریفات عروسی در غرب تهران ، بهترین تشریفات عروسی در شمال تهران ، بهترین تشریفات عروسی در شرق تهران ، خدمات مجالس در تهران ، خدمات مجالس در شمال تهران ، خدمات مجالس د


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا