این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

رامان تجهیزات پزشکی

رامان - شرکت پرتو شار پاسارگاد

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

فروش محصولات اسپکتروفتومتر همچون اسپکتروفتومتر FT-IR ، اسپکتروفتومتر UV-Vis ، اسپکتروفتومتر جذب اتمی AAS ، اسپکتروفتومتر فلوئورسانس FS ، اسپکتروفتومتر پلاسما جفت شده القایی ICP و اسپکتروسکوپی رامان Raman از اهمیت خاصی برخوردار بوده و با توجه به پیشرفت روز افزون علم در صنایع و مراکز تحقیقاتی در زمینه های گوناگون از جمله قبیل شیمی، فیزیک، بیوشیمی، مهندسی مواد و کاربردهای پزشکی کاربرد فراوانی دارد.
محصولات اسپکتروفتومتر به منظو اندازه گیری مقدار ماده شیمیایی از طریق میزان نور جذب شده یا انتقال داده شده و یا تعیین غلظت و نیز شناسایی عناصر سازنده مواد مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور تولید و فروش محصولات اسپکتروفتومتر در جهان با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است. با توجه به اهمیت استفاده از محصولات اسپکتروفتومتر در آزمایشگاه ها، مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی، فروش اسپکتروفتومتر و ارائه خدمات فنی و مهندسی مرتبط با این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شرکت های معتبر جهان نظیر Agilent ، Bruker ، PerkinElmer ، Thermo Scientific ، Shimadzu و Hitachi با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی اقدام به ساخت محصولات اسپکتروفتومتر نموده اند. شرکت پرتوشار مفتخر است با سال ها تجربه درخشان ، در زمینه واردات و فروش اسپکتروفتومتر و ارائه خدمات پس از فروش این محصولات توانسته است اعتماد پژوهشگران، محققین و صنعتگران را جلب نماید.




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا