این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فروش قانونی ویندوز سرور 2008 فروش نرم افزار

فروش قانونی ویندوز سرور 2008 - لایسنس ویندوز سرور 2008 اورجینال-مایکروسافت ویندوز سرور 2008

در استان تهران تهران, | خرید و فروش نرم افزار

Windows Server 2008
پس ار ارائه سیستم عامل محبوب سون شرکت ماکروسافت نسخه جدید سیستم عامل ویندوز سرور که بر پایه سون ساخته شده بود را با نام R2 ارائه کرد. این سیستم عامل پیشرفته ترین سیستم عامل سرور ویندوز است به طوری که طراحی شده برای نسل های بعدی شبکه ها و نرم افزار کاربردی و خدمات وب میباشد.
با ویندوز سرور ۲۰۰۸ شما می توانید توسعه ، ارائه ومدیریت تعداد زیادی از کاربران و یا برنامه های کاربردی را انجام نمایید، و تکنولوژی و افزایش بازده را در سازمان خود به حداکثر برسانید.
ویژگی ها (Features)
ویندوز سرور ۲۰۰۸ بر کدهای پایه ای یکسان با ویندوز ویستا بنا شده است، بنابراین معماری و قابلیت های تقریباً یکسانی را دارا می باشد. از انجایی که پایه کدها یکسان می باشد، بصورت اتوماتیک بسیاری از ویژگی های جدید در ویندوز ویستا را در خود دارد، ویژگی هایی چون technical, security, management and administrative features.
Server Core - Active Directory roles - Failover Clustering - Self-healing NTFS - Hyper-V - Windows System Resource Manager - Server Manager




آدررس سایت ما:
https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2008-Original-License-Key

ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com


خرید قانونی ویندوز سرور 2008 اورجینال ، لایسنس ویندوز سرور 2008 ، لایسنس ویندوز سرور 2008 اورجینال ، فعال سازی قانونی ویندوز سرور 2008 ، فروش قانونی ویندوز سرور 2008 ، فروش لایسنس ویندوز2008 اصل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا