این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

الکترونیک در همین محل

اینترنت GPRS الکترونیک

12
صفحه 1 از 2    

اینترنت GPRS - کارتخوان سیار اینجنیکو ( پوز بیسیم)

در تهران, بریانک | الکترونیک

معرفی کارتخوان سیار اینجنیکو 7910
کارتخوان سیار اینجنیکو ۷۹۱۰
کارتخوان سیار اینجنیکو ۷۹۱۰ از مقاوم ترین، قدیمی ترین، پرفروش ترین و البته ارزانترین نوع دستگاه های کارتخوان سیار است. دستگاه پوز اینجنیکو از سری دستگاه کارتخوان هایی است که توسط سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و تراکنش را با استفاده از سرویس های بستر GPRS انجام می دهد.
دستگاه کارت خوان بی سیم مدل ingenico در نوع خود بسیار ارزان است. ولی سرعت تراکنش نسبت به سایر کارتخوان های سیار پایین تر است.

برای استفاده از این دستگاه اینجنیکو ۷۹۱۰ فقط به یک سیم کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) را داشته باشد نیاز دارید و این دستگاه نیز بنابر درخواست شما قابلیت اتصال به هر حساب بانکی را دارد.

مشخصات کارتخوان سیار اینجنیکو ۷۹۱۰
سرعت تراکنش کمتر از 10 ثانیه

قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدودیت مکانی

قابلیت استفاده از باطری شارژی با عمر بالا
قابل عرضه به صورت حقیقی و حقوقی، حتی شخصی
بدون نیاز به حساب یا سپرده فعال و گردش مالی
اتصال به هر حساب معرفی شده از طرف مشتری
بدون مسدود وجه در حساب مشتری
بدون نیاز به ضمانت
بدون نیاز به داشتن تراکنش

دستگاه کارتخوان سیار مدل Ingenico 7910 بصورت غیرامانی و با مالکیت قطعی و دائم ارائه می شود و شما می توانید بدون محدودیت مکانی و یا نیاز به تلفن ثابت از آن استفاده کنید.
بدنه ی آن در رنگهای آبی روی آن طوسی یا زرد با رویع طوسی می باشد، صفحه نمایش آن تک رنگ یعنی همان سیاه و سفید بوده و دارای سرعت عمل بالایی در مراحل کار بوده است.

دستگاه کارت خوان بی سیم بوده. و با استفاده از سیم کارت تراکنش انجام می شود

انجام مراحل روشن و خاموش شدن دستگاه به این صورت می باشد که با نگه داشتن دکمه سبز دستگاه روشن و با نگهداشتن دکمه قرمز دستگاه خاموش می شود

برای اتصال این دستگاه به شبکه بانکی شما فقط به یک سیم کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت (GPRS) بر روی آن فعال باشد نیاز دارید، و پیشنهاد می شود از سیم های های نسل جدید (۴g) استفاده کنید

دستگاه کارتخوان بیسیم Ingenico 7910 نیز مانند سایر کارتخوان های سیاری که توسط شرکت آذر پوز ارائه می گردد قابلیت اتصال به هر حساب بانکی را دارند. جهت مشاوره در خصوص تهیه این دستگاه با شماره 09369509349 تماس حاصل نمائید.
http://azarpoz.blogfa.com/


کارتخوان سیار ، پوز بیسیم ، پوزبیسیم ، اینجنیکو ، انجنیکو ، آذر پوز ، آذرپوز ، کارتخوان سیمکارتخور ، کارتخوان بیسیم ، کارتخوان شخصی ، جواز کسب ، تعداد تراکنش ، بلوکه کردن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا