این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مهر ژلاتینی گرافیک کامپیوتری

مهر ژلاتینی - ساخت مهر لیزری بدون نیاز به استمپ فوری

در استان تهران تهران شرق, | آگهی های خدمات گرافیک کامپیوتری

ساخت مهر لیزری بدون نیاز به استمپ
ازهرآنچه دوست دارید بدون محدودیت مهربسازید
قابلیت ساخت مهرازروی نمونه امضاهای ظریف :قابل توجه کسانی که امضائشان همیشه یکسان نبوده و درامضا چک ها مشکل دارند

مناسب برای مهندسانی که درروز احتیاج دارند صدها ورقه ونقشه را تایید وامضا نمایند.
قابلیت ساخت مهر از روی تصاویر شما و تبدیل آن به مهر
ساخت مهر لیزری
ساخت مهر ژلاتینی
ساخت مهر برنجی
ساخت مهر برجسته
ساخت مهر لیزری (نوری) در دو نوع قابل ساخت می باشد روی پایه معمولی و روی پایه دستگاهی (اتوماتیک) که در پایه های معمولی امکان استفاده 2 الی 3 هزار بار و در پایه های دستگاهی (اتوماتیک ) حدود 20 الی 30 هزار بار میتوان از مهر استفاده نمود و سپس دوباره شارژ کرد.


مجموعه چاپ پگاه در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات خود به بررسی مهرهای لیزری و ژلاتینی پرداخته است. شما می توانید با مطالعه این متن، نوع مهر خود را بسیار سریع تر انتخاب نمایید.
مهرهای ژلاتینی: نسل قدیم مهرها است. در این مهرها قسمت منتقل کننده طرح مهر بر روی کاغذ از جنس ژلاتین مهرسازی است و این ژلاتین در روش سنتی مهرسازی با استفاده از نور ماورای بنفش و شستشو با اسید مخصوص تبدیل به ژلاتین قابل نصب بر روی دستگاه اتوماتیک ژلاتینی می شود. در دستگاه های اتوماتیک ژلاتینی قسمتی به عنوان استامپ وجود دارد که ژلاتین پس از تماس با آن جوهر را به کاغذ منتقل می کند. بدیهی است به دلیل نوع روش ساخت در این گونه مهرها، امکان تولید خطوط بسیار ظرف و نقاط بسیار ریز وجود ندارد. به طور تجربی نازکترین خط قابل تولید در این روش سه دهم میلیمتر است.

مهرهای نوری یا لیزری: نسل جدید مهرها است. نام صحیح این مهرها، نوری است ولی به اشتباه به نام لیزری مصطلح شده است. در این مهرها دیگر خبری از ژلاتین و استامپ نیست و طرح مهر توسط دستگاه به روی فوم مخصوص منتقل می شود. اکثر این مهرها دارای مخزنی از جوهر هستند که به آن کارتریج می گویند. این کارتریج جوهر را به فوم دارای طرح منتقل می کند و فوم تصویر مهر را بر روی کاغذ انتقال می دهد. به دلیل حذف مرحله چرخش 180درجه ژلاتین برای انتقال جوهر، مهرهای نوری جثه ای کوچکتر نسبت به هم سایزهای ژلاتینی خود دارند.

نکته قابل اشاره دیگر تفاوت در کیفیت طرح منتقل شده بر روی کاغذ است. مهرهای نوری طرح را با تراکم جوهر بالاتری نسبت به مهرهای ژلاتینی بر روی کاغذ منتقل می کنند و این ویژگی باعث افزایش کیفیت اثر منتقل شده بر روی کاغذ می شود.

همچنین نحوه شارژ کردن مهرهای نوری به دلیل حذف استامپ، ساده تر از مهرهای ژلاتینی است. البته باید توجه شود که برای شارژ این مهرها باید حتما از جوهر مخصوص مهرهای نوری استفاده کرد .
مهر برنجی : یکی از قدیمی ترین شیوه های امضا یا مهر موم مهربرنجی میباشد. امروزه مهر برنجی بیشتر برای افراد بیسواد و یا افرادی که توانایی امضا ندارند استفاده میشود. موارد استفاده مهر فلزی مهر برنجی در دفاتر اسناد رسمی ، بانکها ، سهام عدالت و … میباشد

مهر برجسته: مهر برجسته همان مهرهایی است که در دفترخانه و محضر ازدواج استفاده میشود و به آن مهر فلزی , مهر پرسی و مهر نامریی هم می گویند زیرا پس از استفاده کاغذ را برجسته می کنند

ساخت مهر لیزری روی پایه ثابت (ابعاد 3 در 5/1 سانتیمتر)
ساخت مهر لیزری روی پایه دستگاهی ( ابعاد 7/3 در 2/1 سانتیمتر)
ساخت مهر لیزری روی پایه دستگاهی ( ابعاد4 در 2 سانتیمتر)
ساخت مهر ژلاتینی (ابعاد 3 در 5/1 سانتیمتر)
ساخت مهر برنجی قیمت 50 هزار تومان 45 درصد تخفیف
ساخت مهر برجسته (کلیشه نر و ماده بدون پایه) 280 هزار تومان 50 درصد تخفیف

خیابان پیروزی خیابان شهید براری نبش کوچه 24/6 پلاک 1


ساخت مهر لیزری بدون نیاز به استمپ



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا