این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130 تماس بگیرید

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130

%0
  • مازندران بابل

برد هوشمند لوازم اداری

برد هوشمند - برد هوشمند و دیتا پروژکتوزز

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم اداری

بورس ماشینهای اداری خلیج فارس در سال 1371 توسط جمعی از متخصصین مجرب که هر کدام در زمینه ماشینهای اداری، سیستمهای مدرن هوشمند سازی و کمک آموزشی، تجهیزات سالنهای کنفرانس و انواع سیستم های حفاظتی تجربه داشته، شروع به فعالیت نموده اند. لذا بر این شدن به شکلی نو و تخصصی در این حوزه کاری اعم از طراحی، مشاوره حرفه ای، اجراء، مطابق با تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا و خدمات پس از فروش با توجه به نظرات و در خواستهای مشتریان محترم، فعالیت خود را گسترش دهند.

همچنین مدیران این شرکت مفتخراند با 25 سال تجربه، رضایت مشتریان خود که اکثراً مراکز آموزشی و دانشگاهی و سازمانی میباشند، جلب نمایند. همواره کوشیده ایم با ارائه خدمات و پشتیبانی به بهترین وجه این رضایتمندی را حفظ نمائیم.

این شرکت با توجه به اهمیت به روز رسانی اطلاعات و کیفیت ارائه محصولات، با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب در بخشهای فنی و بازرگانی و فروش توانسته است پروژه های معظمی را در بخش های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی به مرحله اجراء و بهره برداری برساند و پرسنل این شرکت همواره سعی و تلاش خود را بر این باور داشته اند که با استفاده از استانداردها رضایت مشتریان گرامی را جلب نمایند.

نمایندگی های بورس ماشینهای اداری خلیج فارس عضورسمی اتحادیه فن آوران و رایانه تهران

نمایندگی رسمی مادیران SHARP نمایندگی رسمی بدر الکتریک TOSHIBA نمایندگی رسمی سامسونگ SAMSUNG نمایندگی رسمی RICOH نمایندگی رسمی Canon نمایندگی رسمی پاناسونیک Panasonic نمایندگی رسمی اچ پی HP


برد هوشمند ، دیتا پروژکتور ، استوک ، هوشمند سازی ، فتوکپی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا