این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
 بیمه سامان نمایندگی هنگامه امانی کد 88013 تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار تماس بگیرید

بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار

%0
  • تهران تهران غرب
نمایندگی بیمه دانا تماس بگیرید

نمایندگی بیمه دانا

%0
  • تهران تهران مرکز
1
 بیمه سامان نمایندگی هنگامه امانی کد 88013 تماس بگیرید

بیمه آتش سوزی بیمه

بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار تماس بگیرید
نمایندگی بیمه دانا تماس بگیرید

نمایندگی بیمه دانا

%0
  • تهران مرکز
1
 بیمه سامان نمایندگی هنگامه امانی کد 88013 تماس بگیرید
صفحه 1 از 12    

بیمه آتش سوزی - بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

در استان لرستان خرم آباد, | آگهی های خدمات بیمه

درصورت تقاضای بیمه­ گذار و درج پوشش در بیمه­ نامه امکان استفاده از پوشش ­های درج شده در زیر فراهم است.

فوت در اثر حادثه

چنانچه بیمه شده طی مدت بیمه­ نامه به­ علت حادثه فوت نماید معادل ۲،۳ و یا ۴ برابر سرمایه بیمه عمر، به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می شود.

نقص عضو و از کارافتادگی در اثر حادثه

در صورتی که بیمه شده در زمان اعتبار بیمه­ نامه به علت حادثه دچار نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم و قطعی شود بیمه­ گر متعهد است غرامت مربوط را براساس جداول نقص عضو بیمه حوادث شخصی و سرمایه بیمه ازکارافتادگی به میزان ۲،۱و ۳ برابر سرمایه عمر پرداخت نماید.

هزینه پزشکی در اثر حادثه

در این پوشش صورتحساب درمانی که در اثر حادثه هزینه شده باشد تا سقف تعهدات مندرج در بیمه ­نامه به میزان ۱۰،۵ درصد سرمایه فوت در اثر حادثه در هر سال بیمه ­ای قابل پرداخت است.

معافیت از پرداخت حق بیمه

با دریافت این پوشش چنانچه بیمه شده به علت بیماری یا حادثه از کارافتاده کلی و دائم گردد و قادر به انجام هیچ­گونه فعالیتی نباشد بیمه­ گر از دریافت حق بیمه صرف نظر نموده و بیمه نامه را به اعتبار خود باقی نگه می­ دارد.میزان معافیت از پرداخت حق بیمه ۵۰ یا ۱۰۰ درصد می باشد.

پرداخت سرمایه از کارافتادگی دائم و کلی

بیمه شده درصورت ازکارافتادگی کلی و دائم به هرعلت، علاوه بر معافیت از پرداخت حق بیمه فوق غرامتی معادل سرمایه مندرج در قرارداد حداکثر تا سقف ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از بیمه پاسارگاد دریافت می­ نماید.

بیماری های خاص

درصورتی که بیمه شده در طول مدت بیمه نامه به هر یک از بیماری­های سرطانCancer))، سکته قلبی (Myocardial Infarction) ، سکته مغزی (Stroke)، جراحی عروق قلب ( Surgery Coronary Artery) و پیوند اعضای بدن (Main- Organ-Graft) برطبق تشخیص پزشک معتمد شرکت مبتلا گردد، بیمه پاسارگاد معادل سرمایه بیمه تحت پوشش و حداکثر تا مبلغ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ازای هر یک از بیماریها به بیمه شده پرداخت می­نماید.

بیمه آتش­ سوزی منزل مسکونی

بیمه­ شده می­ تواند به همراه این بیمه­ نامه پوشش بیمه آتش­ سوزی برای منزل مسکونی خود تهیه نماید. بیمه­ گذار/ بیمه­ شده می­ تواند مالک ساختمان مورد بیمه بوده و یا ملک موردنظر به صورت استیجاری در اختیار وی باشد. سرمایه آتش ­سوزی بیمه­ نامه ضریبی به میزان ۵۰۰، ۷۵۰، ۱۰۰۰ و یا ۱۵۰۰ برابر حق بیمه ماهانه خواهد بود.

سقف تعهد جهت پوشش بیمه آتش ­سوزی در سال اول ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال می­باشد و در سال­ها ی بعد با افزایش ۵% و یا ۱۰% تا ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال قابل افزایش می­باشد.

*با بیمه عمر با شما هستیم جهت بیمه کردن خود و خانواده.
درصورت لزوم و دادن توضیحات بیشتر با آقای ابراهیم بادافروز نماینده بیمه عمر تماس بگیرید
09358263788*




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا