این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زبان دانمارکی تدریس خصوصی

زبان دانمارکی - تدریس زبان دانمارکی در تمامی سطوح به شکل خصوصی

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | تدریس خصوصی

آموزش زبان دانمارکی توسط تحصیل کرده از کشور دانمارک با ۲۰ سال سابقه تدریس در دانمارک

دانمارکی (به دانمارکی: Dansk) یک زبان ژرمنی اَپاختری (=شمالی) و شاخهای از ژرمنی و زبانهای آریایی (هندواروپایی) است. نزدیک به 6میلیون، که بیشتر در دانمارک زندگی میکنند، بدین زبان سخن میرانند. همچنین، 50 هزار دانمارکی در بخشهای اَپاختری شلسویگ-هولشتاین در کشور آلمان به این زبان سخن میگویند. همچنین، دانمارکی در سرزمینهای خودمختارِ گرینلند و آبخست های(=جزایر) فارو زبان آیین مند(= رسمی) است. در ایسلند، دانمارکی را در کنار زبان انگلیسی بهپاژنام (=عنوان) یک زبان بیگانه در آموزشگاه ها(=مدرسه ها) آموزش میدهند (اگرچه، گاه نروژی یا سویدی جایگزین دانمارکی میشود). در آمریکای اَپاختری و نیمروزی (=جنوبی)، در کشورهای آرژانتین، استانهای یکپارچه (=ایالات متحدهٔ ) آمریکا و کانادا، انجمنهای دانمارکیزبان، پویا هستند. دانمارکیِ نوین بهسوی سادگیِ آوایی گرایش دارد، تا از این راه، آموختن و پیشرفت در این زبان برای بیگانگان سادهتر شود.


آموزش زبان دانمارکی ، زبان دانمارکی ، دوره های زبان دانمارکی ، آموزش خصوصی زبان دانمارکی ، یادگیری زبان دانمارکی ، دانمارکی تبریز ، یادگیری دانمارکی تبریز ، تدریس دانمارکی در تبریز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا