این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سرماساز ابزار و یراق

سرماساز - رگلاتور دی اکسید کربن، مانومتردی اکسید کربن، رگلاتور کربن دی اکسید ، مانومتر گاز کربونیک

در استان تهران تهران, | ابزار و یراق

فروش رگلاتور دی اکسید کربن ، فروش مانومتر دی اکسید کربن، فروش فلومتر، تعمیر رگلاتور کربن دی اکسید برای مصارف صنعتی ، پزشکی و آزمایشگاهی در رنج های فشار ورودی تا 700 بار و فشار خروجی متفاوت تا 0.01 بار از جنس برنجی ، برنجی با روکش کروم و استنلس استیل برای مصرف سر کپسول گاز و بین خطی همراه گارانتی و خدمات پس از فروش .
مصارف دی اکسید کربن :
دی اکسید کربن مایع و جامد در صنایع غذایی بعنوان سرماساز استفاده می شود. بعنوان مثال در حمل و نقل بستنی و سایر مواد غذایی منجمد برای ایجاد سرما از یخ خشک استفاده می کنند. یکی از کاربردهای مهم CO2 استفاده در صنایع نوشابه های گازدار می باشد. بکینگ پودرها و جوش شیرین مورد استفاده در پخت نان یا کیک در اثر حرارت CO2 آزاد می کنند که این امر باعث پف کردن و متخلخل شدن نان می شود. بدلیل خاموش کردن آتش و غیر اشتعال بودن در کپسول های آتش نشانی بعنوان یک آتش خاموش کن ارزان و سریع از دی اکسید کربن مایع فشرده استفاده می شود.برای کم کردن واکنش پذیری استیلن در حمل و نقل بعنوان گاز بی اثر در کپسول های جوشکاری می توان از CO2 استفاده کرد، چون نسبت به سایر گازهای بی اثر مثل هلیوم و آرگون ارزان تر می باشد. دی اکسید کربن حلال خوبی برای اکثر ترکیبات می باشد. به این دلیل در صنایع داروسازی توجه زیادی به CO2 معطوف شده است تا بعنوان حلال کمتر سمی جایگزین حلال های آلی کلر دار شود.در نمایش از یخ خشک برای ایجاد مه و دود استفاده می کنند. با افزودن یخ خشک به آب ، بخاری حاوی دی اکسید کربن و رطوبت ایجاد می شود که شبیه مه بنظر می آید. لیزرهای دی اکسید کربن جزو لیزرهای مهم صنعتی می باشند.
گاز سازان امکان اعزام نیروی فنی جهت راه اندازی و بازرسی سیستم های تحت فشار در مراکز صنعتی و آزمایشگاهی را دارد . برای خرید مانومتر دی اکسید کربن مورد نظر خود کافی است ، سایز مانومتر کربن دی اکسید یا سایز خط ، فشار ورودی و فشار خروجی رگلاتور کربن دی اکسید و دبی مورد نظر را به ما اعلام نمایید تا رگولاتور دی اکسید کربن مورد نظرتان را پیشنهاد نماییم. راه های ارتباطی ما تلفن ، فاکس ، ایمیل و واتساپ می باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه نمایید.
www.gassazan.com
02166483693
09120786205


رگلاتور کربن دی اکسید ، مانومتر کربن دی اکسید ، رگلاتور دی اکسید کربن ، مانومتر دی اکسید کربن ، فروش رگلاتور ، تعمیر رگلاتور ، فروش فلومتر ، فروش مانومتر ، رگلاتور گاز مایع ، گارانتی ، خدمات پس از فروش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا