این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

پمپ سرنگی دقیق (میکرو لیتری اندروید) تماس بگیرید

پمپ سرنگی دقیق (میکرو لیتری اندروید)

%0
  • اصفهان اصفهان
سئو سایت در کرج بیاسا تماس بگیرید

سئو سایت در کرج بیاسا

%0
  • البرز کرج
طراحی سایت پزشکی در کرج تماس بگیرید

طراحی سایت پزشکی در کرج

%0
  • البرز کرج
طراحی سایت فروشگاهی در کرج بیاسا تماس بگیرید
طراحی سایت ارزان در کرج بیاسا تماس بگیرید

طراحی سایت ارزان در کرج بیاسا

%0
  • البرز کرج

اندروید چاپ و تبلیغات

خدمات تبلیغاتی سیمرغ تماس بگیرید

خدمات تبلیغاتی سیمرغ

%10
  • تهران غرب
صفحه 1 از 86    

اندروید - نصب تضمینی اپلیکیشن

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

پس از آنکه یک اپلیکیشن تلفن همراه تولید و آماده عرضه می گردد، گام اولیه و اصلی، نصب اپلیکیشن می باشد. بدون تعارف می توان گفت بهترین اپلیکیشن با کامل ترین قابلیتها و سریعترین اجرا و جذاب ترین محتوا و... تا زمانی که در گوشی تلفن همراه کاربر نصب نگردد، بی ارزش و فایده خواهد بود! لذا دغدغه کلیه فعالان و دست اندرکاران حوزه تولید اپلیکیشن میزان نصب و اجرای آن توسط کاربران می باشد.
برای افزایش نصب اپلیکیشن برنامه ریزی و اجرای کمپینهای دقیق بازاریابی ، خصوصا در بستر اینترنت و تلفن همراه مورد نیاز است. به دلیل اینکه بستر تبلیغات آنلاین کاملا تخصصی بوده و از پیچیدگیهای خاصی برخوردار است، اکثر مجموعه هایی که شخصا اقدام به تبلیغ و انجام فعالیتهای بازاریابی می نمایند متاسفانه با شکست مواجه می شوند! بارها دیده شده که مجموعه ای چندین میلیون تومان هزینه تبلیغات و بازاریابی نموده ولی تعداد نصب اپلیکیشن به 50 عدد هم نرسیده است!
لذا به دلایل فوق الذکر، بهترین گزینه مخصوصا برای بودجه های محدود، روش" نصب تضمینی اپلیکیشن" می باشد. یعنی به ازای نصب اپلیکیشن هزینه پرداخت شود!
در حال حاضر ساب مین که یکی از زیرمجموعه های شرکت تسنیم رایانه شرق می باشد ، معتبرترین مرکز نصب و ساب (عضویت یا فعالسازی) اپلیکیشن های سرویس ارزش افزوده اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می باشد که با اکثر اگریگیتورها و CP و تامین کننده محتواهای معتبر در حال همکاری می باشد.

www.submin.ir
www.Instagram.com/tasnimweb
info@submin.ir
☎ 02147620313
☎ 02632704693
☎ 02634257302
📱 09125621995
📱 09123231091

فلکه دوم صادقیه برج گلدیس


نصب تضمینی ، نصب تضمینی اپلیکیشن ، اپلیکیشن موبایل ، نرم افزار تلفن همراه ، اندروید ، سرویس ارزش افزوده ، وس ، نصب برنامه اندروید ، نصب تضمینی وس ، نصب و ساب ، برنامه اندروید ، فعالسازی ارز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا