این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
 بیمه سامان نمایندگی هنگامه امانی کد 88013 تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

بیمه مسئولیت و مهندسی بیمه سامان تماس بگیرید

بیمه مسئولیت و مهندسی بیمه سامان

%0
  • تهران تهران غرب
بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار تماس بگیرید

بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار

%0
  • تهران تهران غرب
1
 بیمه سامان نمایندگی هنگامه امانی کد 88013 تماس بگیرید
نمایندگی بیمه دانا تماس بگیرید

نمایندگی بیمه دانا

%0
  • تهران تهران مرکز

بیمه مسئولیت برقی و گازی

بیمه مسئولیت - پکیج زمینی سه گانه سوز آلپ

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

پکیج شوفاژ زمینی CHT80t جزو پکیج های سه گانه سوز زمینی دسته بندی می گردد. پکیج های زمینی اصولا برای پاسخگویی به گرمایش و آب گرم اماکنی طراحی و تولید می گردند که متراژ بالایی دارند. پکیج شوفاژ CHT80t نیز از این قاعده مستثنی نیست؛سوخت مورد استفاده این دستگاه که مزیت عمده آن محسوب می شود برق سه فاز، گاز شهری و یا گازوئیل می باشد. این دستگاه عمدتا برای مصرف کنندگانی توصیه می گردد که در حال حاضر دسترسی به گاز شهری ندارند ولی در آینده امکان استفاده از گاز شهری را خواهند داشت. این افراد در صورت استفاده از این پکیج شوفاژ از هزینه ی مجدد برای تغییر سیستم گرمایش مبرا خواهند شد.استفاده از قطعات با کیفیت اروپایی، 6 ماه گارانتی، 5 سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات، 24 ماه بیمه مسئولیت جانی و مالی بیمه ایران، امکان استفاده از تمامی سوخت های رایج در سطح کشور و قیمت مناسب، پکیج شوفاژ CHT80t را به یک انتخاب عالی برای مصرف کنندگان تبدیل نموده است.
این پکیج امکان تامین گرمایش و آب گرم بهداشتی انواع اماکن مسکونی، تجاری، اداری، استخرهای سرپوشیده، انواع سالن های پرورش دام و طیور (گاوداری، مرغداری و…)، انواع سالن های گلخانه ای (سالن گلخانه، سالن پرورش قارچ و…) و… را تا 320 مترمربع دارا می باشد.

تماس با کارشناسان شرکت » 044334500456
مدیر عامل » 09127742994 مهندس مهدی زاده


پکیج ، پکیج برقی ، پکیج دوگانه سوز ، پکیج سه گانه سوز ، قیمت پکیج برقی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا