این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آسانسور صنعتی ماشین آلات

آسانسور صنعتی - نمایشگاه صنعت اصفهان

در استان تهران تهران مرکز, | ماشین آلات

اهداف برگزاری:
این نمایشگاه با توجه به پتانسیل های موجود در سطح استان و استانهای مجاور و به منظور ایجاد زمینه ای مناسب و منطبق بر استانداردهای جهانی و فراهم آوردن فضایی تخصصی و پویا جهت بهرمندی صنعتگران کشور از دانش و فناوری های نوین و نیز فراهم شدن فرصت دستیابی به اطلاعات واحدهای تولیدی و بازرگانی فعال و مهیا کردن فضای رقابتی سالم جهت شناسائی بازارهای هدف و توسعه و رونق اقتصادی در قطب صنعت کشور تعریف شده است.
محل برگزاری:
محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان(پل تاریخی شهرستان): سالنهای 1) شیخ بهایی 2) میرداماد 3) نقش جهان4) نصف جهان با کفپوش موکت و دارای درب های ترانزیت و سیستم تهویه مطبوع مجموعا به متراژ 10000 متر مربع و بیش از 2000 متر مربع فضای باز نمایشگاهی.
زمینه های مشارکت:
ماشین آلات و تجهیزات صنعتی:جوش وبرش،پرس،چاپ و بسته بندی،بازیافت،صنایع فلزی،صنایع غذائی،صنایع لاستیک و پلاستیک،ابزارآلات صنعتی،جک و بالابر،جرثقیل، آسانسور،سیستم های تهویه صنعتی،تجهیزات خطوط تولید،سیستم های نظافت صنعتی و کلیه پیمانکاران ساخت و تولید،تعمیر و نگهداری و خدمات فنی مهندسی،مراکز پژوهشی و تحقیقاتی،مراکز علمی آموزشی و جراید و نشریات تخصصی.
خدمات اطلاع رسانی(جذب مخاطبین خاص):
درج آگهی و فراخوان در مجلات و وب سایت های تخصصی و روزنامه های کثیر الانتشار،اطلاع رسانی در محیط شهری وشهرک های صنعتی، توزیع گسترده دعوتنامه نمایشگاه در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان و سایر استان های صنعتی کشور،ارسال دعوت نامه مستقیم به مخاطبین دولتی و خصوصی،اطلاع رسانی گسترده در نمایشگاه های مرتبط کلیه مراکز نمایشگاهی کشور.
نحوه مشارکت:
ارسال فرم های تکمیل شده شماره 1 و 2 به همراه چک یا سند واریز هزینه مشارکت به دبیر خانه برگزاری نمایشگاه:
(آقای گودرزی- مدیر ثبت نام و برنامه ریزی/09123436854 /و پست الکترونیک namaexpo98@gmail.com


صنعت ، اصفهان ، نمایشگاه ، ماشین آلات ، ماشین ابزار ، اتوماسیون صنعتی ، ابزار دقیق ، ابزارآلات صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا