این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قطعات خودرو در همین محل

رادیاتور قطعات خودرو

رادیاتور - شرکت سهند رادیاتور تولید کننده رادیاتور خودرو

در تهران جنوب, بهارستان | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

شرکت سهند رادیاتور در سال 1384 با هدف تامین رادیاتور آب، کندانسور کولر و بخاری انواع خودروهای سبک و سنگین ، رادیاتور خنک کننده هوا و روغن کمپرسورهای صنعتی و انواع مبدل های حرارتی با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده فعالیت خود را آغاز نمود. با گسترش روز افزون فعالیت شرکت و به منظور خودکفایی کشور در تولید رادیاتور اقدام به احداث کارخانه تولید رادیاتور با ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا شامل خطوط پیشرفته تولید ، آزمایشگاه فنی مجهز ، واحد های فنی مهندسی، برنامه ریزی ، کنترل کیفیت، تحقیق و توسعه در شهرک صنعتی پایتخت نمود.
خدمات رسانی با کیفیت، به موقع و شایسته، در راستای ایجاد یک ارتباط بلند مدت با مشتری، ماموریت واحد خدمات پس از فروش در شرکت سهند رادیاتور بود و در راستای تحقق این هدف این شرکت با 12 ماه گارانتی بی قید و شرط محصولات خود و دارا بودن بیش از 50 عاملیت مجاز خدمات پس از فروش در 31 استان کشور، آماده ارائه خدمات به موقع به مصرف کنندگان گرامی می باشد.
وظیفه اصلی واحد کنترل کیفیت شرکت مبتنی بر حفظ کیفیت و بهبود مستمر محصولات با نظارت دقیق بر تمامی فرآیندهای موثر بر تولید محصول اعم از کنترل مواد اولیه ، کنترل فرآیند تولید، کنترل محصول نهایی و ارتقاء سیستم ها و روش های تولید و خدمات است که با هدف نهایی جلب رضایت مشتری و اطمینان از تولید کالا برطبق استانداردهای تعیین شده صورت می پذیرد.این واحد با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات کنترلی روز دنیا و بر طبق استانداردهای مربوطه در آزمایشگاه مدرن شرکت )مجهز به دستگاه های تست پالس و تست ارتعاش و ... ) و همچنین همکاری با آزمایشگاههای مرجع مورد تایید اداره استاندارد ایران، فاکتورهایی را که برای کیفیت محصول و یا قطعات تعریف شده است در طول فرآیند تولید مورد کنترل و ارزیابی قرار می دهد.
شرکت سهند رادیاتور در تلاش است توسط مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا، محصولات خود را با کیفیتی مطابق با استانداردهای جهانی به منظور افزایش سهم بازار داخلی و توسعه بازار صادراتی سهم بسزایی را در این صنعت به خود اختصاص دهد.


رادیاتور ، رادیاتور خودرو ، سهند رادیاتور ، رادیاتور سبک ، رادیاتور آب ، رادیاتور کولر ، رادیاتور بخاری ، رادیاتور جیلی

تهران / تهران جنوب / بهارستان     قطعات خودرو در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا