این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جسمانی مشاوره

جسمانی - مشاوره تحصیلی در خارج کشور اروپا کانادا آمریکا فرصت مطالعاتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات مشاوره

سلام
من برای رفتن به خارج کشور برای فرصت مطالعاتی اقداماتی انجام داده ام که برای تجربه بسیار جالب است. میتوان با مبلغ کم ولی با آگاهی کامل اقدام کرد و برای تحصیل، فرصت مطالعاتی و ... موفق شد. باید خواست، اراده کرد و به جلو رفت.
اگر سوالی دارید میتوانید با اینجانب تماس بگیرید
09380960470
بر خلاف تصوراتی که افراد از تحصیل در خارج از کشور دارند باید بدانید که حتی با بودجه های بسیار کم هم میتوان در خارج از کشور به تحصیل پرداخت. مواردی که برای افراد مایل به تحصیل در خارج از کشور لازم است را در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد. خیلی از افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند، دوست دارند برای پیشرفت در زمینه ی علمی دلخواهشان در زمینه ی بین المللی نیز گام بردارند و این مهم تنها با تحصیل نزد استادان مجرب در دانشگاه های مطرح دنیا به دست خواهد آمد. افرادی که سعی دارند برای تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنند اکثرا از کارهایی که باید برای پذیرش انجام دهند اطلاعی ندارند. این افراد می توانند با کمک گرفتن از مشاورانی که در این زمینه تخصص دارند اقدام به جمع آوری رزومه و ارسال درخواست به دانشگاه های مطرح در سراسر دنیا کنند و در صورت وجود و امکان استفاده از بورسیه تحصیلی از آن ها استفاده کنند. در صورتی که فردی موفق به کسب بورسیه تحصیلی بشود می تواند بدون هزینه ی شخصی در کشور مورد نظر به تحصیل و زندگی بپردازد. مشاوران در این زمینه می توانند با توجه به رشته ی فرد به او بگویند که در کدام کشور و کدام دانشگاه سطح علمی بهتری برای آن رشته وجود دارد.
بسیاری از افراد علاقمند به تحصیل در خارج از کشور هستند ولی هیچ اطلاعاتی درباره آن ندارند. شاید برای اغلب آنها سوالاتی ازاین قبیل پیش بیاید که ،چه کشورهایی برای ادامه تحصیل مقرون و به صرفه هستند؟ شرایط پذیرش در دانشگاه های خارج چگونه است؟ آیا در کشورهای خارج تدریس فقط به زبان رسمی خود کشور است؟ آیا می توانند همراه با تحصیل در دانشگاه مشغول به کار شوند؟ از این رو ما برای شما نوشتاری را تهیه کرده ایم که در آن به تمامی سوالات شما در این باره پرداخته ایم و به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم مطالب فوق را تا انتها مطالعه فرمایید و در صورت داشتن هر گونه سوالی در این باره تماس حاصل فرمایید تا مشاوره ما در این زمینه راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.
مشاوره تحصیل در خارج از کشور
یکی از شرایط مهم برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور داشتن تسلط بر زبان اول آن کشور و یا داشتن مدرک زبان انگلیسی که همان ( زبان دوم ) هر کشوری است می باشد. پس از رفتن به کشور مورد نظر برای تحصیل از طریق همان کشور برای این افراد کلاس هایی با عنوان کالج برگزار می شود، حال اگر فردی مدرک زبان انگلیسی داشته باشد طول مدت زمان این کلاس ها برایش کمتر می شود و بالعکس فردی که هیچگونه تخصصی در رابطه با زبان ندارد زمان بیشتر را در این کالج ها شرکت می کند. شرایط سنی یکی دیگر از شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور می باشد که در هر کشور متفاوت می باشد. آزمون های ورودی از شرایطی است که جزء شرایط برخی از دانشگاه ها می باشد برای مثال کشور ترکیه آزمون SAT می گیرد .مسئله بعدی این است که فردی که اقدام به تحصیل در خارج از کشور دارد باید به آن دقت کند موضوع هماهنگی با سفارت هر کشور می باشد. علاوه بر سفارت هر کشور فرد باید به موسسات اعزام دانشجو مراجعه کند تا از طریق این موسسات متوجه شود که آیا کشوری که اقدام به تحصیل در آن را دارد در زمانی که فرد تصمیم به این کار گرفته است دانشجو می پذیرد یا خیر؟
شرایط عمومی تحصیل در خارج از کشور
علاوه بر مطالب بالا برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور یک سری شرایط عمومی وجود دارد که به شرح ذیل می باشد.
•داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی
•جهت ادامه تحصیل در مقطع کالج داشتن مدرک نظری و یا فنی حرفه ای الزامی می باشد
•داشتن مدرک دکترا برای ادامه تحصیل در مقطع فوق دکترا و فرصت های مطالعاتی
•داشتن مدرک کارشناسی جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای پیوسته
مسئله بعدی که یکی دیگر از شرایط عمومی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشد شرایط مالی است که داشتن توانایی مالی برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در طی دوران تحصیلی می باشد . فرد باید آمادگی لازم برای پرداخت هزینه صدور پذیرش تحصیلی توسط دانشگاه و بررسی مدارک و همچنین هزینه صدور روادید تحصیلی به سفارت کشور مورد نظر و هتل یا خوابگاه دانشجویی در کشور مورد نظر، بلیط رفت و برگشت به کشور مورد نظر را داشته باشد.
مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی
ترجمه گواهی آخرین مدرک های تحصیلی و ریز نمرات بر حسب مورد با تائید وزارت دادگستری و امور خارجه و در صورتی که لازم باشد سفارت کشور مورد نظر برای تحصیل در آن
پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار + کپی صفحات 9-2 شناسنامه
ارائه رزومه شخصی که شامل سوابق تحصیلی، تحقیقاتی، ورزشی، شغلی و علمی می باشد
ترجمه کامل شناسنامه بر حسب نیاز
مدرک رسمیمربوط به آموزش به زبان انگلیسی (مانند IELTS و TOEFL) و یا تحصیل در دانشگاه زبان انگلیسی
در خصوص داوطلبانی که متقاضی اخذ پذیرش تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد می باشند علاوه بر مدارک بالا مدارک ذیل هم نیاز می باشد:
ترجمه از تحقیقات و مجلاتی که در داخل و خارج کشور به چاپ رسیده است
ارائه سوابق شغلی
توصیه نامه از سه استاد محل تحصیل دانشجو
در خصوص دانشجویانی که متقاضی پذیرش برای مقاطع بالاتر کارشناسی ارشد می باشد به غیر از موارد فوق مدارک ذیل هم نیاز است:
جهت تحقیقات در دوره دکترا باید پروپوزال تحقیقاتی خود را ارائه بدهند
ترجمه سر فصل های تحقیقات
سوابق شغلی، تدریس در دانشگاه و یا هیئت علمی
همچنین برای اخذ روادید تحصیلی مدارک ذیل نیاز می باشد:
•ترجمه سند ملکی اسپانسر یا والدین
•12 قطعه عکس 4×3 رنگی پاسپورتی
•گواهی از موجودی حساب والدین و یا اسپانسر ( حداقل معادل هزینه های سال اول )
•آزمایشات از سلامت جسمانی
•گواهی اشتغال به کار اسپانسر یا والدین
•گواهی سلامت روانی و جسمانی توسط پزشک
•پایان خدمت یا معافیت سربازی برای مشمولان در گروه های مختلف سنی در مقاطع گوناگون از جمله معافیت تحصیلی (فقط در مقاطع بالاتر از لیسانس)، جهت خروج از کشور
•بر حسب مورد، قبولی در مصاحبه سفارت کشور مورد نظر از جمله شرایط صدور روادید تحصیلی می باشد.


مشاوره ، تحصیل ، خارج ، خارج کشور ، فرصت مطالعاتی ، اروپا ، کانادا ، آمریکا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا