این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قرص چاقی زیبایی و بهداشت

قرص چاقی - خرید پستی واینترنتی بهترین قرص چاق کننده صورت و بدن اکسیر

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

بهترین قرص چاق کننده صورت و بدن اکسیر

قیمت: 55000 تومان

[بهترین قرص چاق کننده صورت و بدن اکسیر]

این قرص های چاقی به کمک اکسیر با تحریک این غدد باعث می شوند که این غدد به طور طبیعی ترشح بیشتری داشته باشند و این امر باعث چاقی به صورت طبیعی و یکنواخت می شود . با مصرف این کپسول ها اشتهای شما به شدت افزایش پیدا کرده و کمتر از دو هفته چاق شدن خود را کاملا حس می کنید.
طریقه مصرف:
روزی 2 عدد یک عدد 1ساعت قبل از ناهار و یک عدد 1ساعت قبل از شام
در طی دوره از عرق کاسنی مصرف کنید زیرا باعث بهتر شدن گوارش می شود.همچنین عرق کاسنی باعث می شود شما جوش نزنید.

موارد منع مصرف: افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال زنان باردار و شیرده بیماران مبتلا به بیماری قلبی فشار خون بالا فشار خون پایین دیابت بیماری های کلیوی و کبدی توجه! 1- این محصول فقط درصورتی جواب میدهد که شما هیچ گونه بیماری اعم از وجود انگل ، کم کاری یا پرکاری غده تیروئید و ... نداشته و کامل سالم باشید. 2- با توجه به اینکه هیچ یک از داروی های چاقی و لاغری (چه ایرانی چه خارجی) علی رغم تبلیغات فراوان دارای ماندگاری کامل نیستند؛ لذا برای ماندگاری ، بعد از اتمام یک یا دو قوطی از این محصول، همیشه یک قوطی داشته باشید و مصرف را به نصف برسانید یعنی نصف مصرف قبلی تا دراین صورت اضافه وزن ایجاد شده ماندگار باشد. 3- استفاده زیاد از هر دارویی اعم از گیاهی و یا شیمیایی خواص و اثر خود را دربدن از دست میدهد لذا توصیه اکید ما این است که پس از مصرف دو یا سه قوطی از این محصول سه هفته تا یک ماه به بدن استراحت داده و در صورت نیاز دوباره مصرف شود.



درصورت خرید این محصول از لینک زیر


http://www.tejart.in/?rgm=NEGERF&p_id=2750

درصورت مشاهده کلیه خدمات لاغری این لینک راکپی کرده
http://dedarto.loxblog.com/


انواع قرص ، قرص لاغری ، کم کردن وزن ، لاغرکننده ، چسب لاغری کمربند لاغری ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا