این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

طراحی سایت در همین محل

تیزرهای تبلیغاتی طراحی سایت

تیزرهای تبلیغاتی - طراحی وب سایت، اپلیکیشن، کارت ویزیت، بنر و تیزرهای تبلیغاتی

در تهران, گرکان | آگهی های طراحی سایت

کانون طراحی و انفورماتیک کاریر با هدف ارتقا سطح کیفی و کاربردی توسط جمعی از پیشگامان عرصه فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز نمود. کاریر با بهره گیری از متخصصین مجرب و کارآزموده، به عنوان یکی از طراحان و مجریان ایده های نوین و بدیع در صنعت فناوری اطلاعات کشور مطرح می باشد. این کانون برآن است، تا با پژوهش و استفاده از دانش و تجربه ایده پردازان و سنجش دقیق نیاز و اهداف مشتریان خود، ارتباط شایان با جامعه مخاطب برقرار نماید و خدمات و فعالیت های خود را ارائه به آنها ارائه دهد
طراحی وبسایت و اپلیکیشن موبایل
در دنیای امروز تکنولوژی، دستگاه های موبایل روز به روز بین مردم محبوب تر می شوند، در نتیجه ی آن طراحی اپلیکیشن، در کنار طراحی سایت بسیار اهمیت پیدا کرده است. کانون طراحی و انفورماتیک کاریر با هدف ارائه خدمات در زمینه طراحی وبسایت، طراحی اپلیکیشن و سئو قصد دارد تا یکپارچگی میان استراتژی های شرکتی و ابزارهای فناوری اطلاعات برقرار کند. به بیان ساده و گویا ما در کانون طراحی وانفورماتیک کاریر برآنیم تا از بستر بسیارسودمند اینترنت به تبادل اطلاعات پرداخته و با استفاده از مجربترین متخصصان این کانون، بوسیله ی روشی سریع، مطمئن، کم هزینه و سودمند، خدماتی که در این حوزه می گنجند را برای شرکتها، مؤسسات، ارگانهای دولتی وغیردولتی انجام دهیم.
طراحی گرافیک
طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین (graphic design) فرآیند ارتباطات بصری و حل مسئله از طریق استفاده از عناصری بصری (تایپ، فضا، تصویر و رنگ) است. به بیانی دیگر، طراحی گرافیک به معنای خلق و سامان دادن یک سلسله عوامل تصویری برای بیان یک مفهوم، پیام یا اطلاعات در جهت هدفی مشخص و معین است. طراحی گرافیک از روش های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر به منظور خلق یک نمایش تصویری از ایده ها و پیام استفاده می کند. طراح گرافیک ممکن است ترکیبی از تایپوگرافی، هنرهای بصری و تکنیک های صفحه آرایی را برای تولید یک نتیجه نهایی استفاده کند. در کانون طراحی و انفورماتیک کاریر، خدمات مختلف طراحی گرافیک مانند: ایده پردازی برای هویت بصری ( لوگو، نام تجاری، کارت ویزیت، سربرگ و پاکت نامه)، پوستر، گرافیک وب سایت و عناصر، علائم و بسته بندی محصولات توسط کارشناسان حرفه ای رشته ارتباط بصری (گرافیک) انجام می پذیرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی
امروزه و با توجه به گسترش روز افزون شبکه های ارتباط جمعی و امکان اشتراک گذاری تیزرهای تبلیغاتی در زمان و گستره ای بی نهایت، نیاز به این نوع از تبلیغات بیشتر احساس می شود. تیزر تبلیغاتی به سبکی از تبلیغات گفته می شود، که در آن برای جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده می شود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمی شود. این گونه تبلیغات معمولا در چند مرحله زمانی یا مکانی طراحی و انتشار داده می شوند. به آگهی های مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال یا علاقه را در مخاطب ایجاد می کند “تیزر” گفته می شود. کانون طراحی و انفورماتیک کاریر با به کارگیری متخصصین گرافیک و ایده پردازی در زمینه تبلیغات که همچنین مسلط به جدیدترین نرم افزارهای مرتبط هستند عزم خود را جزم نموده است تا در این زمینه خدمات شایانی به مشتریان ارائه نماید.


طراحی وب سایت ، اپلیکیشن موبایل ، کارت ویزیت ، بنر و تیزرهای تبلیغاتی ، طراحی سایت ، طراحی فروشگاه آنلاین ، فروش آنلاین


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا