این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش،تدریس، مکالمه ,زبان آلمانی جهت تحصیل ، مهاجرت و کار تماس بگیرید
مترجم زبان آلمانی  تماس بگیرید

مترجم زبان آلمانی

%0
  • تهران تهران شمال
مترجم زبان فارسی به ترکی و برعکس تایپیست هستم تماس بگیرید
پیج اینستاگرام مائده غلامرضایی 0 تومان

پیج اینستاگرام مائده غلامرضایی

%0
  • تهران تهران مرکز
بهترین روانشناس ایرانی در لس آنجلس آمریکا 1,800,000 تومان

بهترین روانشناس ایرانی در لس آنجلس آمریکا

%10
  • تهران تهران شمال

فرصتهای دانشجویی در همین محل

زبان فرصتهای دانشجویی

زبان - اخذ پذیرش تحصیلی روسیه

در تهران مرکز, میدان توحید | فرصتهای دانشجویی

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ممتاز روسیه تأیید شده توسط وزارت محترم علوم ایران درتمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی
- جهت اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای معتبر و مورد قبول وزارت علوم ایران گذر از مراحل زیر الزامیست:
1- ترجمه ی آخرین مدرک تحصیلی در ایران (هنگام مراجعه به دارالترجمه های رسمی از آنها بخواهید که ترجمه ی مدارک شما را حتما" به تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه ی ایران برسانند و توجه داشته باشید که ترجمه ی مدارک تحصیلی شما حتما" می بایست ممهور به مهر رسمی دارالترجمه ، وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه باشد
تذکر 1 : همراه داشتن ترجمه ی ریز نمرات آخرین مدرک تحصیلی شما جهت پذیرش در دانشگاه الزامیست.
تذکر 2 : در مورد دانشجویانی که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم متوسطه می باشد لازم به ذکر است که دیپلم سوم دبیرستان ایران جهت ادامه ی تحصیل در دانشگاههای روسیه , بلاروس مورد قبول وزارت علوم روسیه می باشد ، در ضمن دانشگاههای روسیه و بلاروس برای پذیرش دانشجویان خارجی آزمون ورودی ندارد.
2- پر کردن فرم مخصوص ثبت نام ، که به ضمیمه ی ترجمه ی مدارک تحصیلی به دانشگاه مربوطه ایفاد می گردد.( این مرحله توسط موسسه انجام می پذیرد )
3- اصل پاسپورت با ترجمه رسمی
تذکر مهم : در صورتی که مهلت پاسپورت شما رو به اتمام است حتما" قبل از اقدام به اخذ پذیرش جهت تمدید آن اقدام فرمایید.
مرحله بعد که توسط ما انجام می گیرد ، تکمیل و ارسال مدارک فوق الذکر به دانشگاه مربوطه می باشد. پس از اینکه رئیس دانشگاه با پذیرش شما در دانشگاه موافقت نمود ، کلیه مدارک به وزارت خارجه روسیه ایفاد می گردد.

اولین سال تحصیلی شما در روسیه اختصاص به گذران دوره ی زبان روسی پیش دانشگاهی خواهد داشت که اصطلاحا "پادفکت" نامیده می شود.
توصیه : تجربه نشان داده است که بسیاری از دانشجویان دوره پادفکت را جدی نگرفته و از اوقات خود استفاده ی مفید نمی کنند در صورتی که مهمترین سال تحصیلی از دیدگاه مدیران این مجموعه که از تجربیات 17 ساله ی تحصیل در روسیه برخوردارند همان دوران آموزش زبان روسی "پادفکت" می باشد و با توجه به غنی بودن زبان روسی ، دانشجویان جدی و پر کار می بایست حداکثر استفاده را از این دوران شیرین و پر کار و خاطره ساز از آن خود کنند چرا که درسالهای بعدی تحصیلی حجم دروس علمی بقدری بالاست که فرصتی برای مرور کتب آموزشی دوران پادفکت نخواهد بود.

در رابطه با هزینه ی تحصیل توجه به نکات زیر ضروری است:

نکته 1 : از آنجائیکه دانشگاههای روسیه از تنوع بالایی برخوردارند لذا تعیین هزینه ی تحصیلی منوط به تعیین دانشگاه مورد نظر دانشجو می باشد چرا که هر دانشگاه قیمتهای مخصوص به خود را داراست و از حیث هزینه ی تحصیلی به دانشگاههای دیگر بستگی ندارد اما حدود کلی نرخ تحصیل در دانشگاههای روسیه را می توان از قبل دانست که در همین مقوله در بخش هزینه های تحصیلی مندرج می باشد.
نکته 2 : نرخ تحصیلی یک دانشگاه معمولا" با احتساب خوابگاه اعلام می گرد ، بدیهی است دانشجویانی که در طول تحصیل قصد زندگی در خوابگاه را ندارند هزینه ی خوابگاه از مبلغ اعلام شده توسط دانشگاه کسر می گردد.
نکته 3 : توصیه ی مهم : تجربه ثابت کرده است که برای یک دانشجوی خارجی که با زبان و فرهنگ روسیه آشنایی ندارد زندگی در خوابگاه حداقل در 3 سال اول تحصیل مناسب می باشد.

خدمات ما شامل موارد زیر می باشد :
1- ثبت نام در دانشگاه
2- اخذ پذیرش تحصیلی از وزارت امور خارجه
3- ارسال پذیرش از روسیه و یا بلاروس به ایران.
4- ملاقات در فرودگاه روسیه و یا بلاروس مشایعت دانشجو از فرودگاه تا خوابگاه دانشگاه مربوطه
5- مشاوره ی تحصیلی در تمامی دوران طول تحصیل

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دانشگاههای روسیه و بلاروس از سایت www.rusanedu.com دیدن فرمائید.
توجه : مشاوره در مورد تحصیل در روسیه رایگان می باشد جهت حضور در جلسه ی مشاوره هماهنگی قبلی با شماره تلفن 66900201 الزامیست.
Telegram: t.me/rusanedu
WhatsApp: +989102801668
Instagram: rusanaedu


اعزام دانشجو به روسیه ، پزشکی روسیه ، تحصیل در روسیه ، موسسات مجاز اعزام دانشجو ، اخذ بورسیه تحصیلی ، تحصیل در خارج از کشور ،

تهران / تهران مرکز / میدان توحید     فرصتهای دانشجویی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا