این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مدیریت ارتباط با مشتری توزیع کالا

مدیریت ارتباط با مشتری - فروش عمده انواع نقل ارومیه

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

گروه تولیدی آذرنام با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و کار آزموده در حوزه تولید و عرضه نقل، حلوا و عرقیات خاص شهر ارومیه پا به این عرصه نهاد. این مجموعه از آغاز کار سعی بر تولید محصولاتی مرغوب داشته و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و ارائه محصولات با کیفیت و نیز توجه ویژه به موضوع سلامت مصرف کنندگان باعث افزایش روزافزون مشتریان دائمی این مرکز شده است. گروه تولیدی آذرنام آمادگی دارد با ارائه مشاوره، بازاریابی و فروش، تعیین استراتژی های بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، میزان فروش شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد.


فروش عمده نقل ، فروش عمده انواع نقل ، فروش عمده انواع نقل ارومیه ، فروش نقل ارومیه ، فروش عمده نقل ارومیه ، نقل ، نقل ارومیه ، خرید نقل ارومیه ، خرید عمده نقل ارومیه ، خرید عمده نقل ، خرید عمده انواع نقل ارومیه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا