این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چادر مسافرتی چوبی و فلزی

چادر مسافرتی - منقل مسافرتی لیوزاد

در استان اردبیل اردبیل, | خرید و فروش لوازم چوبی و فلزی

منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد
منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد از جمله لوازم ضروری سفر بوده که بسیار جمع و جور و کم حجم می باشد . این منقل مسافرتی ساخت ایران و شرکت معظم لیوزاد ( اولین شرکت تخصصی تجاری سازی اختراعات کشور ) بوده به صورت مهندسی طراحی و معایب سایر منقل های متفرقه دست ساز را رفع نموده ، این محصول بسیار خاص و انحصاری می باشد . با استفاده از منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد دیگر نیازی به استفاده از منقل های بزرگ ، تاشو ، حجیم و دست و پاگیر در سفرها نیست . این منقل با توجه به قابلیت های منحصر بفرد آن ، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و انتخاب اول تمامی خانواده هاست . یک محصول عالی برای کمپینگ ، سفر و کوهنوردی ، با قابلیت های بسیار ، منجمله پخت همزمان کباب ، آش ، چای ، همبرگر و پیتزا . با منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد ، دغدغه ای برای پخت پز در مسافرت ها نخواهیم داشت . برای خرید این محصول خاص ، همین الان با شماره 09143557670 تماس گرفته و این محصول منحصر بفرد را درب منزل تحویل بگیرید . ( به خانواده لیوزاد خوش آمدید ) .
مشخصات منقل مسافرتی همه کاره لیوزاد
منقل از جمله لوازمی است که در منزل و سفر کاربرد فراوانی دارد . اما اکثر منقل های موجود در بازار که به صورت دست ساز و غیر مهندسی ساخته شده اند دارای معایب بسیار منجمله کیفیت نامناسب ، حجیم بودن ، قیمت بالا ، عدم ساخت کیفیت مناسب بوده و باعث دردسر خریداران می باشد . منقل مسافرتی لیوزاد مراحل طراحی مهندسی را طی نموده و با بالاترین کیفیت در حال تولید می باشد .
از مزایای این منقل جنس پایه و بدنه آن می باشد که از بهترین نوع گالوانیزه ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت بالا و خوردگی بوده که جزو با اهمیت ترین مواردی است که به هنگام خرید منقل مسافرتی باید رعایت شود . شعار ما ( برترین ها لایق بهترین هاست ) .
ابعاد این منقل مسافرتی به هنگام قرار گیری در کیف برابر است با 4 * 40 با وزن ناچیز 500 گرم ! به هنگام باز شدن ، ابعاد منقل 60 *28 *30 سانتیمتر می شود که بسیار بزرگتر از منقل های موجود در بازار می باشد که علی رغم حجم زیاد ، دست و پاگیر می باشند . و اینجاست که شاهکار طراحی هوشمندانه و مهندسی شرکت لیوزاد را شاهدیم .


منقل ، منقل مسافرتی ، منقل کوهنوردی ، مسافرت ، کوهنوردی ، کباب ، کباب پز ، همه کاره ، چادر ، چادر مسافرتی ، زغال ، باربیکیو ، لیوزاد ، همه کاره کباب ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا