این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوله گازرسانی آب و فاضلاب

لوله گازرسانی - فروش انواع لوله های پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی، آبیاری

در استان مرکزی اراک, | آب و فاضلاب

فروش انواع لوله های پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی، آبیاری
شرکت شایان صنعت پلیمر آرمان با بهره گیری از آخرین دانش روز دنیا و همگام با تکنولوژی های نوین جهانی و به کارگیری نیرو های متخصص ، توانمند و کارامد انسانی و استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت و دارا بودن واحد آزمایشگاهی ی مجهز قدم در تولید لوله های گاز رسانی ، آبرسانی وفاضلابی و اتصالات آنها و استفاده آن در ایران و کشور های همسایه نموده است.

شرکت شایان صنعت پلیمر آرمان با بهره برداری از 2 خط تولیدی لوله های پلی اتیلن نسبت به تولید لوله های آبرسانی و گاز رسانی از سایز16 میلیمتری الی 250 میلی متری و با فشار های 2.5 بار الی 25 باراقدام می نماید.و همچنین با نظارت واحد کیفیت این شرکت و تامین مواد اولیه مناسب و با کیفیت عالی نسبت به تولید و تامین لوله های سایز بالا در شرکت های همکار مینماید.

کلیه خطوط این شرکت مجهز به سیستم های پیرفته کنترل کیفیت مانند کنترل وزن واحد متر لوله ( گراویمتریک ) و ضخامت لوله ( التراسونیک ) می باشد. استفاده از سستم های مذکور خطای انسانی را به حداقل ممکن میرسانند. سیستم های مذکور از شرکت INNOEX آلمان می باشند.

تمامی محصولات این شرکت از مراحل خرید مواد اولیه ، تولید لوله تحت آزمایشات استاندارد قرار گرفته و تمامی محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی و ملی تولید و توزیع می گردند.


لوله ، لوله پلی اتیلن ، پلی اتیلن ، فاضلاب ، آبرسانی ، لوله گازی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا