این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ماهیتابه ظروف

1234
صفحه 1 از 4    

ماهیتابه - قابلمه همه کاره ناخ آلمان

در استان فارس شیراز, | خرید و فروش ظروف

غذا پز همه کاره ناخ شامل: قابلمه، ماهیتابه، سبد بخار پز، محفظه تنوری، درب محفظه تنوری، درب قابلمه و تابه، توری کباب پز و دو عدد دستگیره نسوز و شعله پخش کن

غذا پز همه کاره ناخ به عنوان محصولی جایگزین برای تمامی دستگاه ها و ظروف پخت و پز اختراع و تولید شده است. با تهیه این محصول همه کاره دیگر نیازی به خرید پلوپز، بخارپز، خوراک پز، کباب پز، کیک پز، سرخ کن، گریل کن، پیتزا پز، تنوری و شیر جوش نداشته و می توانید به صورت قابل توجهی در هزینه ها و فضای اشغال شده در آشپزخانه صرفه جویی نمایید. این غذا پز همه کاره ایرانی علاوه بر کسب تاییدیه های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور و ثبت اختراع در ایران، در PCT سوئیس نیز ثبت شده و دستگاه مشابهی در ایران و خارج از کشور ندارد. از مهم ترین اهداف شرکت ناخ، ثبت اختراع و معرفی این محصول ایرانی به خارج از کشور است . به همین دلیل شرکت ناخ در تولید حتی کوچک ترین قطعات نیز حساسیت به خرج داده و بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه را به کار برده است.
"با تخفیف استثنایی"
لطفاً برای خریداری و مشاوره تماس بگیرید.
با تشکر




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا