این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

نرم افزار مالی و حسابداری مالی و حسابداری

نرم افزار مالی و حسابداری - اپلیکیشن حسابداری حسابدار اپ

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

حسابدار اپ با پشتوانه سرمایه های انسانی با تجربه و بروز خود توانسته با تلفیق حرفه حسابداری و نرم افزار، انقلابی در حوزه مالی به وجود آورد؛ حسابدار اپ به شرکت ها کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را توسعه داده و از موانع مالیاتی و بیمه حراسی نداشته باشند، یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود اشخاص در کسب کار خود رشد قابل توجه نداشته باشند و با انواع جرائم مالیاتی، بیمه ای و … از مسیر پیشرفت فاصله گیرند تنها بدلیل عدم وجود یک مشاوره مالی مجرب در کنار خود می باشد.
اگر شرکتها بخواهند یک مشاور مالی مجرب در هر زمان و مکان در کنار خود داشته باشند هزینه بسیار گزافی به دوش آنها قرار می گیرد که علما برای شرکت های کوچک و متوسط و استارت آپ ها اجرا شدنی نیست از این رو تیم حسابدار اپ با ساخت نرم افزار سیستم مشاور مالی آنلاین در دو نسخه اپ و وب امکان ارتباط تماس تلفنی، تماس اینترنتی، چت، ویس و ... با مشاوران مالی خود را برای کلیه مشتریان ایجاد نموده است.


حسابدار ، حسابداری ، حسابدار اپ ، کارشناس حسابداری ، خدمات حسابدای ، اپلیکیشن حسابداری ، حسابداری آنلاین ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا