این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr تماس بگیرید

چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr

%0
  • البرز کرج

آگهی های مرتبط

صندلی آمفی تئاتری ، سینمایی ،صندلی همایشی تماس بگیرید

صندلی آمفی تئاتری ، سینمایی ،صندلی همایشی

%0
  • تهران تهران مرکز
کلاس تئاتر حرفه ای در کرج 0 تومان

کلاس تئاتر حرفه ای در کرج

%0
  • البرز کرج
اموزشگاه هنرهای نمایشی و موسیقی سایا 0 تومان
مبلمان  سینمایی هگزان طرح تماس بگیرید

مبلمان سینمایی هگزان طرح

%0
  • البرز کرج
کلاس های گریم سینمایی 0 تومان

کلاس های گریم سینمایی

%0
  • البرز کرج
1
چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr تماس بگیرید

چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr

%0
  • البرز کرج

تزئینات در همین محل

تئاتر تزئینات

1
چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr تماس بگیرید
صفحه 1 از 39    

تئاتر - چراغ ترمز پله ال ای دی روکار mcr

در کرج, باغستان | خرید و فروش لوازم تزئیناتی

چراغ ترمز پله ال ای دی جهت نشانگر مسیر در فضای تاریک در گرادیان سالن های آمفی تئاتر ، سینما ، کنفرانس ،همایش ، رستوران ها ، مراکز خرید ، هتل ها و .. مورد استفاده قرار میگیرد .
این چراغ های نبشی آلومنیومی ال ای دی از استراکچر الومنیوم مخصوص با ضربه پذیری بالا و رنگ آنودایز که مانع از زنگ زدگی بوده تشکیل شده است .
چراغهای لب پله در دو نوع قابل تولید می باشد .
1-چراغ لب پله دو طرفه
در مدل چراغ راه پله ال ای دوطرفه دو نوار LEDیکی در لبه بالا و دیگری در قسمت زیرین پله تعبیه میگردد که باعث روشنایی پله در اماکن تاریک در قسمت زیر پله و سطح رویه پله با ارتفاع استاندارد طراحی گردیده است ، نورپردازی پله نه تنها برای روشنایی پله بلکه برای ایمنی افراد به هنگام عبور در زمان پخش فیلم نیز طراحی شده است . نوار لاستیکی تعبیه شده در چراغ راه پله نیز مانع از لغزش در پله می گردد.
2-چراغ لب پله یک طرفه
در مدل چراغ راه پله ال ای دی یکطرفه یک ردیف ال ای دی در قیمت بالای پله تعبیه می گردد که توسط ناظر از قسمت بالا قابل رویت می باشد این نوع چراغ پله با ارتفاع کمتر از استاندارد طراحی گردیده است .
از ویژگی های مهم این چراغ های لب پله طراحی جذاب ، سهولت در نصب ، مصرف کم انرژی ، دوام وماندگاری ، وزن پایین ، جلوگیری از آسیب به کفپوش ویا موکت لبه کار می باشد .
شرکت MCRدر تولید این محصول از قطعات با کیفیت و تکنیک مدرن استفاده می نماید .
شما می توانید نور این نوع چراغ پله را می توان متناسب با رنگ آمیزی سالن انتخاب نمود این چراغ پله قابلیت نصب ال ای دی با نور RGB را نیز دارد . از جمله سالن های اجرا شده توسط این چراغ های لب پله می توان به سالن سینمایی اکومال کرج ، سالن سینمایی روشا زنجان و ... اشاره کرد .


چراغ لب پله ، چراغ لب پله ال ای دی ، چراغ لب پله روکار، چراغ لب پله یکطرفه، چراغ لب پله دو طرفه ، نصب چراغ لب پله ، چراغ لب پله سالن سینمایی اکومال کرج، چراغ لب پله سالن سینمایی روشا زنجان ، چراغ ترمز



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا