این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اسید فرمیک مواد شیمیایی

اسید فرمیک - فروش ویژه اسید فرمیک

در استان تهران تهران, | مواد شیمیایی

اسید فرمیک یا متانوئیک یا جوهر مورچه با نام تجاری FORMIC ACID
بیشتر به عنوان نگهدارنده و آنتی باکتریال در غذای دام استفاده میشود. پاشیدن مقداری از آن روی علف تازه خشک شده از فساد و پوسیدگی جلوگیری کرده و مواد مغذی علوفه را تا حد بالایی حفظ میکند. برای جلوگیری از فساد غذای زمستانی دام ها در مجتمع های بزرگ دامداری از این ماده استفاده میشود.
در مرغداری ها، اسید فرمیک را برای از بین بردن باکتری سالمونلا به غذای مرغ ها اضافه میکنند. این ترکیب همچنین به مقدار ناچیز در صنعت نساجی و دباغی استفاده میشود. برخی از مشتقات آن مانند استرهای فرمات در صنعت خوشبوکننده ها مورد استفاده قرار میگیرند.
شرکت بازرگانی و بسته بندی PACK HOUSE اقدام به تامین و فروش اسید فرمیک نموده است. این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص، خدمات و محصولاتی با بهترین کیفیت را در راستای اهداف شرکت و تامین رضایت مشتریان گرامی ارایه مینماید.

راه های ارتباط با pack house:

تلفن دفتر مرکزی: 3175 8605 21 98+

تلفن انبار: 4670 5654 21 98+
تلفن همراه مدیر بازرگانی: 8166 937 912 98+
0867 587 902 98+


اسید فرمیک ، خرید اسید فرمیک ، فروش اسید فرمیک ، قیمت اسید فرمیک ، آنالیز اسید فرمیک ، فروش اینترنتی اسید فرمیک ، خرید اینترنتی اسید فرمیک ، متانوئیک ، اسید متانوئیک ، فرمیک ، FORMIC ACID ، نگهدارنده ، آنتی باکت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا