این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ آریانا گروپ تماس بگیرید

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ آریانا گروپ

%0
  • تهران تهران جنوب

آنتی ویروس فروش نرم افزار

آنتی ویروس - آنتی ویروس نسخه سازمانی eScan

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

eScan محصول کشور هند بوده و علاوه بر تکنولوژی های انحصاری خود از موتور آنتی ویروس بیت دیفندر نیز بهره می برد.
این موضوع باعث افزایش چشمگیر قدرت شناسایی آنتی ویروس به نسبت سایر آنتی ویروس ها گردیده است.
نتایج درخشان این آنتی ویروس در تست های صورت گرفته توسط مراکز معتبر نیز موید قدرت فوق العاده این آنتی ویروس در شناسایی و پاک سازی بدافزارها بوده است.
علاوه بر این داشتن امکانات جانبی متعدد از قبیل کنترل ابزارهای جانبی مانند USBها، جلوگیری از سرقت اطلاعات، ماژول مقابله با باج افزارها، ماژول مدیریت دارایی های نرم افزاری و سخت افزاری و... باعث صرفه جویی عمده ای در هزینه های سازمان می گردد.
استقرار سرورهای آپدیت آنتی ویروس eScan در ایران نیز که به درخواست این شرکت صورت پذیرفته علاوه بر سرعت به روزرسانی سریعتر امنیت بیشتری را برای مشتریان به ارمغان خواهد داشت.
پشتیبانی از رنج کامل سیستم عامل ها از ویندوز XP تا ویندوز 10، نسخه های مختلف لینوکس و نیز سیستم عامل MAC نیز از دیگر خصوصیات منحصر به فرد این آنتی ویروس قدرتمند می باشد.
تکنولوژی های آنتی ویروس eScan
فناوری های آنتی ویروس eScan شامل ارائه راه حل های پیشرفته امنیتی میشود. اساس کار این محصول ارائه راه حل ها و راهکارهای امنیتی برای کامپیوتر های خانگی و همچنین شبکه های کوچک و بزرگ است. ای اسکن جهت ارزیابی از نظر کیفیت،آزمون های حرفه ای و دقیقی را گذرانده اند و توانسته اند در این آزمون ها موفق به کسب گواهینامه های معتبر شود. که در این بخش به مهم ترین تکنولوژی های آنتی ویروس eScan اشاره می شود.
تکنولوژی PBAE
تکنولوژی TSPM
تکنولوژی NILP
تکنولوژی MWL
تکنولوژی DIRC
تکنولوژی HIPS


آنتی ویروس ، ای اسکن ، بیت دیفندر ، کسپراسکی ، escan ، node ، eset ، Kasper ، BitDefender ، آنتی ویروس سازمانی ، آنتی ویروس شبکه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا