این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

پایان نامه نویسی پروژه های دانشگاهی

پایان نامه نویسی - موسسه مشاوره و آموزش انجام پایان نامه-پایان نامه نویسی

در استان تهران تهران, | پروژه های دانشگاهی



موسسه مشاوره و آموزش زرین تز، درصدد است، تا با افزایش اطلاعات و سطح توانمندی پژوهشگران در عرصهٔ نگارش و چاپ متون علمی خود گامی در راستای ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور بردارد. وجود یک تیم تخصصی به نویسندگان کمک می کند تا بتوانند در زمینهٔ شاخه های علوم انسانی و ترجمهٔ آن به زبان بین المللی حاصل پژوهش خود را در قالب مقاله و کتاب به چاپ برسانند. لذا، خانوادهٔ تخصصی زرین تز متشکل از پژوهشگران شاخص در شاخه های علوم انسانی می باشد که به صورت غیر حضوری با این گروه در حال همکاری هستند. این گروه تاکنون توانسته است، هزاران پروژه تحقیقاتی را مدیریت نموده و به سرانجام رساند.
خدمات ما صرفا شامل پژوهشگران نبوده و خدمات پژوهش جهت انجام طرح های پژوهشی به شرکت ها و سازمان ها ارائه می گردد، از طرفی خدمات مشاوره ای و اجرایی نیز برای مجلات علمی داخلی و خارجی و همایشات علمی ملی و بین المللی ارائه می گردد. این گروه تا حد امکان، شرایط کمک به دانشجویان را در جهت رسیدن به هدفشان، فراهم می نماید.


پایان نامه ، پاور پوینت ، چکیده ، ترجمه ، تحلیل آماری ، تحلیل گفتمان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا