این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مستر کارت فرصتهای دانشجویی

مستر کارت - درآمد واقعی به دلار و روبل

در استان تهران تهران, | فرصتهای دانشجویی


بازی Money birds و کسب درآمد از آن
اگر چه قبل تر به طور مفصل در مورد بازی های آنلاین و کسب درآمد از آن صحبت کرده بودیم اما این روزها بازی Money birds یا پرندگان پولساز بسیار مشهور شده است و عده زیادی از آن درآمد دلاری بدست آورده اند. در این مقاله قصد داریم روش بازی، کسب درآمد و نقد کردن آن در ایران را بررسی کنیم.
سایت مانی بردز که این بازی در آن انجام می شود، ماهیت روسی دارد و عده ای زیادی از آن درآمد دلاری بدست آورده اند، در سال 2013 راه اندازی شده است. اگرچه این سایت ورود با آی پی ایران را محدود کرده است و برای استفاده از آن باید از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کرد اما پس از ورود خواهید دید که روند بازی بسیار ساده است.
توصیه :
بهتر است در هر بار استفاده از سایت از آی پی یک کشور مشخص وارد شوید، و کشور خود را در طول بازی تغییر ندهید. از آنجایی که VPS ها بهترین و تخصصی ترین ابزار تغییر آی پی محسوب می شوند، می توانید یک VPS تهیه کنید.
قبل از اینکه روند بازی و کسب درآمد از بازی Money birds را بررسی کنیم، ذکر این نکته ضروری است که زبان اصلی سایت مانی بردز روسی است اما می توانید با راست کلیک و انتخاب گزینه “Translate to English” می توانید زبان آنرا به انگلیسی تغییر دهید.
برای کسب درآمد از بازی مانی بردز باید 4 مرحله را انجام دهید.
1.خرید پرنده : پرندگان در این بازی به 5 دسته تقسیم می شوند که با رنگ های مختلف از یکدیگر متمایز می شوند. مهم ترین فاکتور در انتخاب پرنده میزان تخمی خواهد بود که پرندگان در هر ساعت می گذارند. هر چه تعداد این تخم ها بیشتر باشد، درآمد شما نیز بیشتر است. پرنده قرمز بهترین است و البته به همان نسبت گران تر است.
2.جمع آوری تخم ها : باید هر روز تخم های پرندگان جمع آوری شود. از تبدیل تخم پرندگان به سیلور، درآمد شما محاسبه می شود.
3.تبدیل سیلور به سکه : ارز رایج در بازی سیلور یا نقره است. شما برای برداشت وجه خود به دلار یا روبل باید سیلور خود را به ارز دلاری یا روبل تبدیل کنید.
4.برداشت وجه : بازی همینقدر ساده است. شما می توانید به راحتی با متد برداشت متفاوت درآمد خود را در کارت بانکی خود داشته باشید.

همچنین بخوانید | ربات کسب درآمد از تلگرام از طریق ارز دیجیتال - معرفی بهترین ها

چگونه در سایت پرندگان پولساز عضو شویم؟
برای عضویت در این سایت ابتدا به این لینک بروید http://moneybirds.org/?i=1393061 تا به سایت مورد نظر وارد شوید. در قسمت پایین صفحه “Buy Birds” را بزنید.

فرمی به شما نمایش داده می شود. در این فرم، نام، پسورد، ایمیل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که در بخش ‘Nickname‘ بایستی یک نام برای اکانت خود انتخاب کنید. این نام باید یکتا باشد.
دو گزینه در قسمت انتهایی فرم وجود دارد. اولی در خصوص دریافت نوتیفیکیشن ها از طریق ایمیل و دومی برای تایید قوانین و مقررات و البته تایید این موضوع که شما بالای 18 سال سن دارید، می باشد. گزینه دوم را حتما تیک دار کنید و سپس بر روی دکمه “Sign up” کلیک کنید.

بدین ترتیب شما یک اکانت در سایت دارید.
سرمایه اولیه لازم برای بازی
برای اینکه این بازی را بتوانید انجام دهید بایستی حداقل 10 روبل واریز کنید. با واریز کردن ده روبل شما 1000 سیلور دریافت خواهید کرد. البته سایت به شما پاداش نیز خواهد داد که در مجموع با واریز 10 روبل، 1250 سیلور خواهید داشت.
در خصوص واریز پول به سایت مانی بردز باید گفت که این سایت از متد واریز متفاوت و متنوعی استفاده می کند. ویزا کارت، مستر کارت، پرفکت مانی و پایر برخی از این متد ها هستند. البته ذکر این نکته ضروری است که اگر شارژ حساب خود را با Payeer انجام دهید می توانید سیلور بیشتری دریافت کنید. اگر شما حساب پییر ندارید، می توانید با پرداخت ریالی به پی98 موجودی خود را در سایت Money birds افزایش دهید.
برای واریز وجه و سرمایه اولیه از منو سمت چپ گزینه “Replenish account ” را انتخاب کنید. مقدار مورد نظر برای واریز را در کادر اول وارد کنید. با وارد کردن مقادیر متفاوت متوجه می شوید که در سمت راست مبلغ Total تغییر می کند. به این ترتیب می توان فهمید واریز چه مقدار روبل، چه مقدار سیلور به ما می دهد. در کادر دوم بایستی متد پرداختی را وارد کنید. توصیه ما استفاده از خدمات Payeer می باشد. هرچند مسترکارت، ویزا کارت، پرفکت مانی و … نیز پذیرفته می شود.

در تصویر بالا گزینه “Top up balance” را بزنید تا invoice یا همان فاکتور به شما نشان داده شود. پس از تایید فاکتور به صفحه پرداخت هدایت می شوید. بدین ترتیب به آسانی حساب شما شارژ می شود.

همچنین بخوانید | آموزش فروش اکانت کلش رویال به دلار

کسب درآمد از بازی مانی بردز
برای کسب درآمد از مانی بردز هر روز سایت را چک کرده و تخم های تولید شده را جمع آوری کنید. شما می توانید با سیلور های بدست آمده خود، مجدد پرندگان متفاوتی خریداری کنید تا بازده بازی برای شما بیشتر شود. خرید پرنده از طریق کلیک بر ریو “Buy birds” در منو سمت چپ مقدور است. توجه داشته باشید که قبل از خرید، ویژگی های پرندگان مانند تعداد تخم گذاشته شده در ساعت، ذکر شده است.

لیست پرندگان شما در بخش “Your birds” و جمع آوری تخم ها از طریق “Egg warehouse” مقدور است. با فروش تخم ها شما صاحب سیلور می شوید.
با سیلور بدست آمده شما میتوانید مجدد پرنده بخرید و یا با کلیک بر روی “Silver Exchange” سیلور خورد را به روبل یا دلار دریافت کنید.
برای برداشت وجه بایستی بر روی گزینه “Withdraw revenue” کلیک کنید. میزان برداشت وجه از سایت روزانه تا سقف 160 هزار دلار می باشد. البته به یاد داشته باشید تنها راه کسب درآمد از سایت پرندگان پولساز، خرید پرنده نیست. بلکه می توانید با دعوت دوستان خود به این بازی از طریق لینک هایی که در اختیار افراد مختلف قرار می دهید، نیز کسب درآمد کنید.

آموزش بازی money birds به درخواست کاربران برای کسب درآمد از این بازی تهیه شده است. اگر شما تجربه استفاده از این بازی را دارید، آنرا با ما در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.


درآمد واقعی به دلار و روبل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا