این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

3
شوینده ی ظروف مسی (جایگزین تینرکشی) cooper cleaner 220,000 تومان

آگهی های مرتبط

3
شوینده ی ظروف مسی (جایگزین تینرکشی) cooper cleaner 220,000 تومان

لوازم اداری در همین محل

اثر انگشت لوازم اداری

اثر انگشت - دستگاه حضور و غیاب Fara af 390w

در کرج, باغستان | خرید و فروش لوازم اداری

دستگاه Fara Af390w چهار کاره ثبت تردد با چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور می باشد ،،،، این دستگاه برای تمامی مشاغل اداری و مشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار، اثرانگشت کم رنگ شده باشد و باشگاه ها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. امکانات ثبت در این دستگاه به صورت تشخیص چهره، اثرانگشت و کارت مغناطیسی RFID (125 KHZ/ MHZ 13.56 ) بدون تماس مستقیم و رمز عبور می باشد. این دستگاه دارای ظرفیت ثبت ۵۰۰۰ کاربر، ۱۰۰۰ چهره، ۵۰۰۰ اثرانگشت، ۵۰۰۰ کارت، ۵۰۰۰ عدد رمز و ۳۰۰۰۰۰ ظرفیت ثبت تردد در حافظه می باشد. دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی تمام رنگی در کلیه صفحات است. قابلیت اتصال آسان کابل شبکه TCP/IP به دستگاه و USB را دارا می باشد. استفاده از فایل های MP3، جهت بهترین کیفیت در صداهای پخش شده توسط دستگاه و تکنولوژی تشخیص انواع اثر انگشتهای تقلبی از دیگر امکانات این دستگاه می باشد. همچنین مدیریت نیرو در این دستگاه به چندین صورت حالت خواب/ اسکرین سیور و خاموشی خودکار می باشد. زبان این دستگاه فارسی و انگلیسی میباشد و همچنین دارای منو با سخنگوی فارسی است. از ویژگی های دیگر این دستگاه قابلیت همگام سازی زمان با شبکه است . ضمنا نرم افزار پایه این دستگاه تحت وب بوده، با کاربری آسان و به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد.این محصول شامل گارانتی ۱۸ ماهه سخت افزار و پشتیبانی یکساله رایگان نرم افزار می باشد.


دستگاه حضور و غیاب، دستگاه کنترل تردد، اثر انگشت، فروش دستگاه حضور و غیاب، لیزری، اپتیکال لیزری چهره اسکن سه بعدی ضد خش ضد تقلب اپتیکال لیزری صفحه نمایش تمام رنگی سنسور مدیریت پرسنل،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا