این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کارهای دستی سایر آموزشگاهها

کارهای دستی - کتاب کاردستی های ساده من ۱ (مشاغل )

در استان تهران تهران شمال, | سایر آموزشگاهها

خرید کتاب کاردستی های ساده من ۱ (مشاغل )– مجموعه ی کتاب های بهشت کودک

25000 هزار تومان

توضیح کوتاه محصول

کودکان مهارت هایشان را در تسلط بر حرکات ظریف، با چسباندن و بریدن کاغذ و ساختن کاردستی افزایش خواهند داد. این مهارت ها، پایه های آموزش آنها به شمار می آیند.

گروه سنی
گروه سنی الف, کتاب ۴ – ۷ سال

کتاب به صورت pdf ارسال می شود

توضیحات تکمیلی در مورد کتاب
👇👇👇👇👇
توضیحات

مخاطب اصلی کتاب « کاردستی های من ۱ » کودکانی هستند که می خواهند برای نخستین بار کاردستی ها بسازند. طرح های ساده و فراهم بودن فضای کافی برای چسباندن اجزای مختلف، این امکان را به کودک می دهد تا بتواند با موفقیت هر یک از این اشکال را بسازد. پس از به پایان رسیدن مرحله ی ساخت، کودک می تواند از هر یک از آنها به عنوان اسباب بازی هم استفاده کند. کودک می تواند با هر یک از این کاردستی ها بازی کند یا از آنها به عنوان وسایل تزئینی استفاده نماید. استفاده از قیچی و چسب، این امکان را برای کودک فراهم می کند تا مهارت های کار با دست را بیاموزد. به علاوه، این نوع فعالیت عملکرد مغزی او را نیز تقویت می کند. و تجربه ی فوق العاده ای را برای کودک در زمینه ی خلق کردن به همراه خواهد داشت. زمانی که او کار ساخت این کاردستی ها را یکی پس از دیگری به پایان برساند، اعتماد به نفسش در زمینه ی کارهای دستی افزایش پیدا می کند. در صورتی که کودک در ساخت هر یک از این کاردستی ها با مشکل مواجه شود، می توانید به او کمک کنید.

زمانی را که به همراه کودک صرف ساختن این کاردستی ها می کنید، بدون شک برای او به یک تجربه ی ماندگار و باارزش تبدیل خواهد شد.

کودکان مهارت هایان را در تسلط بر حرکات ظریف، با چسباندن و بریدن کاغذ و ساختن کاردستی افزایش خواهند داد. این مهارت ها، پایه های آموزش های آینده آنها به شمار می آیند.

 کتاب « کاردستی های ساده من ۱ » می تواند مهارت کودک را بیشتر ارتقا بخشد.


کتاب کودک ، خرید کتاب ، کمک آموزشی ، کتاب کاردستی ، کتاب مشاغل ، کتاب رنگ آمیزی ، کتاب بازی و ریاضی ، خلاقیت ، مفاهیم علوم ، دست ورزی ، قیچی و چسب ، آمادگی برای نوشتن ، ماز ، کاردستی خلاق


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا