این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس 1,650,000 تومان

دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس 1,650,000 تومان

دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس

%0
  • تهران تهران مرکز
ساخت پلاکهای برنجی ، استیل و اداری در مشهد تماس بگیرید

ساخت پلاکهای برنجی ، استیل و اداری در مشهد

%0
  • خراسان شمالی بجنورد

سریال CD و DVD

سریال - مجری برترین سیستم قفل گذاری

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش CD و DVD

انواع سیستم های قفل گذاری
امروزه با افزایش روز افزون استفاده از نرم افزار و رسانه های دیجیتال به جای کتاب و کاغذ جلوگیری از کپی برداری محصولات آموزشی و مالتی مدیای داخل لوح ها اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. از این رو با توجه به افزایش نرم افزار های هک و کرک لحاظ کردن امنیت برای نرم افزار های تولید شده و علم روز الگوریتم های خاصی جهت قفل گذاری و امنیت اطلاعات داخل لوح ها بیش از پیش احساس می شود.

تحقق یافتن امنیت نرم افزار های تولید شده در ضمن اینکه
1- کارایی نرم افزار تولیدی را پایین نیاورده
2- در تمامی سیستم عامل های 32 و 64 بیتی موجود قابل اجرا باشد
3- قفل گذاشته شده با آنتی ویروس های مختلف تداخل نداشته باشد
کاری است مشکل و مستلزم علم امنیت اطلاعات.

تنها در نتیجه اعمال این امنیت نرم افزاری و جلوگیری از کپی برداری محصول حداکثر فروش مستقیم توسط فروشنده محقق می گردد.
ایمن گستر نوین با سال ها تجربه در این زمینه راه میانبری است به انواع قفل های سازگار و ایمن و در نتیجه فروش بیشتر تولید کننده.

هم اکنون چهار نوع شیوه امنیتی مختلف جهت حفاظت اطلاعات سی دی و دی وی دی های تولیدی قابل اجراست.

1- قفل لوح ویدئو پلیری ضدرایت سخت افزاری laser Video lock مخصوص دی وی دی تصویری:
یک مستر دی وی دی برای تکثیر شما آماده می شود. به تعداد دلخواه از روی مستر دی وی دی توسط داپلیکیتور و یا به شیوه استمپر تکثیر می کنید. سپس تک تک دی وی دی ها به وسیله دستگاه laser شده و خطی هلال مانند روی دی وی دی ظاهر می شود. پس از آن تکثیر از روی دی وی دی امکان پذیر نیست. ایمن گستر نوین هم اکنون قابلیت قفلگذاری سخت افزاری ده هزار لوح در یک روز را داراست. از مزایای این قفل امکان تکثیر سریع و انبوه محصول و اجرای محصول داخل دی وی دی پلیر های خانگی و کامپیوتر می باشد.

2- قفل ضدرایت سخت افزاری laser lock:
یک مستر دی وی دی یا سی دی برای تکثیر شما آماده می شود. به تعداد دلخواه از روی مستر لوح توسط داپلیکیتور و یا به شیوه استمپر تکثیر می کنید. سپس تک تک دی وی دی یا سی دی ها به وسیله دستگاه laserشده و خطی هلال مانند روی لوح ظاهر می شود. پس از آن تکثیر از روی لوح امکان پذیر نیست. ایمن گستر نوین هم اکنون قابلیت قفلگذاری سخت افزاری ده هزار لوح در یک روز را داراست. از مزایای این قفل امکان تکثیر سریع و انبوه محصول و راحتی اجرای محصول توسط کاربر می باشد. اطلاعات اصلی کاربر رمزنگاری شده و قابل رویت نمی باشند.

3- قفل اینترنتی تلفنی پیامکی:
یک مستر قفل سی دی یا دی وی دی برای تکثیر شما آماده می شود. به تعداد دلخواه از روی مستر لوح توسط داپلیکیتور و یا به شیوه استمپر تکثیر می کنید. یک عدد شماره سریال 12 رقمی روی هر پکیج شما چسبانده می شود. کاربر پس از خریداری محصول به سایت یا وبلاگ شما و یا تلفن گویا مراجعه کرده و شماره سریال پکیج خود را وارد می کند. همچنین فعالسازی از طریق شیوه های پیامکی و اتوماتیک مقدور میباشد. با دریافت رمزی مخصوص سیستم شخصی کاربر محصول اجرا می شود. شماره سریال محصول باطل شده و دریافت رمز مجدد جهت اجرا داخل کامپیوتری دیگر مقدور نخواهد بود. از مزایای قفل می توان امنیت بالاتر و جمع آوری اطلاعات کاربران شامل ایمیل آدرس شماره تماس و نام خانوادگی به هنگام فعالسازی پکیج را نام برد. اطلاعات اصلی کاربر رمزنگاری شده و قابل رویت نمی باشند.
در این شیوه برای عزیزانی که شهرستان هستند امکان قفل گذاری از راه دور داخل سیستم خود شما امکان پذیر است. با دانلود نرم افزار any desk از بخش دانلود و هماهنگی قبلی قفل گذاری اینترنتی از راه دور انجام خواهد شد.

4- قفل دانگل
ساخت قطعه سخت افزاری قفل دانگل که تا کنون در انحصار خارجی ها بود هم اکنون توسط ایمن گستر نوین با هزینه بسیار کمتر و امنیت مشابه و قابل اجرا بر روی انواع مارک های فلش یو اس بی و هارد اکسترنال قابل اجراست. در این شیوه قفل گذاری نرم افزار شما بر روی یک فلش دیسک تقدیم کاربران خواهد شد. نرم افزار بدون وجود فلش دیسک در پورت کامپیوتر اجرا نخواهد شد. انواع فلش دیسک های موجود در بازار با هر حجمی برای این کار قابل استفاده خواهند بود.

5- قفل آنلاین
قفل آنلاین شیوه ایست نوین جهت قفل گذاری بصورت تک کاربره برای ویدئو هایی که بصورت پخش آنلاین میباشند. ویدئوهای شما در بستر اینترنت از کپی برداری ، دانلود و کپچر مانیتور حفاظت شده و امکان به اشتراک گذاری آن وجود نخواهد داشت. هر کاربر فقط از طریق اینترنت و در سیستم شخصی خودش قادر به پخش ویدئو خواهد بود.


قفل ، قفل اینترنتی ، قفل سخت افزاری ، قفل نرم افزاری ، امنیت ، قفل فعالسازی ، قفل فعال سازی ، قفل روی دی وی دی ، قفل سی دی ، قفل گذاری ، قفل آنلاین ، قفل دانگل ، قفل ضد رایت ، قفل لوح ویدئو ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا