این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی) 0 تومان

کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی)

%0
  • تهران تهران شرق
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید
1
آموزش خیاطی،پزشکی،کامپیوتر،آرایشگری،تعمیرات نسل جوان تماس بگیرید
1
آموزشگاه آرایشگری زنانه سیونه خچاطوریان 0 تومان

آگهی های مرتبط

1
کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی) 0 تومان

کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی)

%0
  • تهران تهران شرق
کاشت ناخن و اموزش 0 تومان

کاشت ناخن و اموزش

%0
  • گیلان رشت
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید
1
آموزش خیاطی،پزشکی،کامپیوتر،آرایشگری،تعمیرات نسل جوان تماس بگیرید
1
آموزشگاه آرایشگری زنانه سیونه خچاطوریان 0 تومان

کاشت ناخن زیبایی و بهداشت

1
کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی) 0 تومان

کاشت ناخن سلنا(مجیدیه جنوبی)

%0
  • تهران شرق
کاشت ناخن و اموزش 0 تومان

کاشت ناخن و اموزش

%0
  • رشت
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید
1
سالن زیبایی سیونه خچاطوریان(مجیدیه) تماس بگیرید
صفحه 1 از 18    

کاشت ناخن - دستگاه کاشت ناخن

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

دستگاه UV 6 لامپ فن دار ناخن
یکی از کارهایی که این روزها بسیاری از خانم ها در رده های سنی مختلف برای زیبایی بیشتر به سراغ آن می روند، کاشت ناخن جهت زیباتر کردن و جلوه جذاب دادن به ناخن هایشان می باشد.
کاشت ناخن هم به روش های مختلفی مثل روش پودری، روش ژله ای و روش های دیگر انجام می شود و هر یک از این روش ها هم علاقه مندان خاص خود را دارد. بسیاری از سالن های زیبایی و آرایش به صورت تخصصی و حرفه ای فقط عملیات زیباسازی و ترمیم ناخن ها را انجام می دهند.
کاشت ناخن به راحتی انجام نمی شود و لازمه انجام آن، وجود ابزارهای مختلفی هست که کمک می کند تا نتیجه کار به بهترین شکل دیده شود.
در روش کاشت ناخن ژله ای، ماده اصلی مورداستفاده، ژل مخصوص کاشت ناخن هست که معمولاً در حداقل سه مرحله لایه ای از آن روی ناخن قرار می گیرد و قبل از قرار گرفتن ژل مرحله بعد، باید ژل قبلی روی ناخن خشک شود تا عملیات به درستی صورت گیرد.
برای خشک کردن این ژل ها از دستگاه های ال ای دی که با اشعه فرابنفش یا uv کار می کنند، استفاده می شود و سالن های زیبایی که کار کاشت ناخن را انجام می دهند، باید این دستگاه را داشته باشند.
از سوی شرکت های مختلف محصولات و تجهیزات آرایشی بهداشتی، دستگاه های کاشت ناخن تولید و عرضه می شود که یکی از این شرکت ها، شرکت نوباراکس با علامت اختصاری NBA می باشد از سال 1392 محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع شامل رنگ مو و مراقبتی موی نوباراکس، ابزارآلات اکسسوری نوباراکس، ابزارآلات و مواد کاشت ناخن نوباراکس، مراقبتی بن هیر، آرایشی گلدوان، محصولات برنزه کننده پوشن، لوازم برقی اروپایی و میکاپ آرایشی را با برندهای مختلفی چون نوباراکس، ان بی ای، بن هیر، گلدوان، پوشن و کررا تولید و عرضه می کند.
یکی از ابزارآلات کاشت ناخن نوباراکس هم تحت عنوان دستگاه 6 لامپ uv دو دست فن دار می باشد که برای خشک کردن ژل روی ناخن در عمل کاشت ناخن ژله ای، ژلیش، لاک یو وی درخشان کننده مخصوص کاشت یا تاپ شاین مورداستفاده قرار می گیرد. این مدل دستگاه در حالت های دو لامپ و چهار لامپ هم در بازار موجود است که لامپ ها، قابلیت تعویض هم دارند.
یک مزیت مهم و قابل توجه در دستگاه خشک کن ناخن فن دار یو وی شش لامپ نوبارا، این است که می توانید به صورت هم زمان دودست خود را در محفظه داخلی دستگاه قرار دهید و ژل ناخن را خشک کنید.
همان طور که مشخص است از اشعه یو وی (uv)، برای خشک کردن سریع در دستگاه کاشت ناخن فن دار 6 لامپ Noubara استفاده می شود و وجود فن در این دستگاه باعث می شود تا حرارت و هوای داخل آن، خارج شود.
سه دکمه پاور، فن و تایمر در قسمت جلویی دستگاه لاک خشک کن یو وی وجود دارد که برای استفاده از این دستگاه در ابتدا بعد از اتصال به برق، دکمه پاور پشت دستگاه را فشار دهید، در مرحله اگر دکمه پاور جلوی دستگاه خشک کن ناخن، را فشار دهید، به حالت استندبای می رود و با فشار دادن دکمه تایمر بعدازآن، فضای داخلی دستگاه روشن می شود و می توانید دودست را در آن قرار دهید و هر زمان که فکر می کنید کار خشک کردن انجام شده است، می توانید دست را از آن خارج کنید. اما اگر دکمه تایمر را مجدد فشار دهید، ابتدا تایمر دودقیقه ای روی دستگاه فعال می شود و در مدت زمان دو دقیقه کار خشک کردن ناخن انجام می شود. فشردن دکمه تایمر در مرتبه های بعدی، به ترتیب تایمرهای سه دقیقه ای و پنج دقیقه ای روی دستگاه را فعال می کند.
همچنین با فشردن دکمه فن، مکش هوا و گرمای داخل دستگاه انجام می شود.
دستگاه یو وی خشک کن ناخن شش لامپ، دارای قدرت و توان 54 وات می باشد.


ناخن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا